« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
آقای تاجگردون، آقایان مرحوم نبی‌زاده، جعفری و حسینی نمایندگان دو دوره مجلس بوده‌اند تمام دارایی های این سه نفر به اندازه یک صدم سرمایه شما نیست

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
سید اکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران  با انتشار نامه ای سرگشاده به نقد سخنان اخیر غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی پرداخت.
 متن این نامه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

غبار فتنه فرو نشسته است و بخشی از توطئهٔ شورش و جنگ نرم براندازی فتنه گران و حامیان فتنه هویدا شده است، در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری، دکترین بصیرت برای مقابله با ابعاد پنهان و پیدای فتنه طراحی گردید تااز تکرار آن حوادث تلخ و زیانبار جلوگیری شود.
آقای تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در سخنان اخیر خود (۲۱/۸/۱۳۹۴در تالار رضا دوگنبدان) این زخم کهنه را باز کرد و فرمود:«در جمهوری اسلامی مدت هاست که کاسبان دارند کار می‌کنند، کاسبان فتنه، کاسبان تحریم، کاسبان قوم طلبی» و با نشخوار اصطلاحات حامیان و سران فتنه سعی در عوام فریبی دارد.

لذا برای تنویر افکار عمومی اشاره موارد زیر را به اختصار گوشزد می‌کنم:

۱- کاسبان فتنه:
شما از حامیان میرحسین موسوی و کروبی در استان بوده‌اید و بعد از گذشت ۶ سال از آن فتنه عظیم نه تنها آن شورش و براندازی را فتنه نمی‌دانید و فتنهٔ فتنه گران را محکوم نکرد‌ه اید بلکه بصورت مستقیم و غیر مستقیم از سران فتنه حمایت کرده و با آن‌ها همنشین و همراه هستید.

در سخنان اخیر خود دیگران را متهم به کاسبان فتنه نمود‌ه اید. با توجه به اهداف فتنه گران (براندازی نظام اسلامی، تخریب جایگاه ولایت فقیه، اختلاف بین امت اسلامی، جدایی دین از سیاست و وابستگی به امریکا و غرب) پرواضح است که منافع ناشی ازبه ثمر رسیدن این اهداف به جیب کسانی می‌رود که با عنایت به سوابق تاریخی، با هر نوع حکومتی و نظامی سازگار می‌شوند و از میوه باغ هر نوع نظامی بهره مند هستند. با توجه به اینکه ولی امر مسلیمن در اکثریت سخنان خود، خطرات آن فتنه را یاد آور می‌شوند. شما در نقطه مقابل، جبهه فتنه گران را حمایت کرده و تاکنون هیچ سخنی مبنی بر تعارض با فتنه نگفته‌اید. طرفداری از ولایت فقیه یعنی عمل به سخنان ایشان، دوستی با دوستان او و برائت از مخالفین ایشان. جنابعالی در کجا ایستاده‌ای!؟

۲- کاسبان تحریم:
شواهد و اسناد نشان می‌دهد که اصحاب و انصار فتنه در افزایش و تحکیم پروژه تحریم و فشار برملت ما برای پذیرش خواسته‌ای امریکا نقش اساسی داشته‌اند. عده‌ای از سرمایه داران و مدیران دولت آقای هاشمی و خاتمی در جریان تحریم اقدام به خرید دلار و تاسیس بنگاههای مالی و ارزی کرده‌اند و از این موقعیت با افزایش هزار درصدی سرمایه خود سود‌های کلانی به جیب زده‌اند، آقای تاجگردون، آقایان مرحوم نبی‌زاده، جعفری و حسینی نمایندگان دو دوره مجلس بوده‌اند تمام دارایی های این سه نفر به اندازه یک صدم سرمایه شما نیست.
کاسبان کسانی هستند که در یک دوره ۲۰ ساله میلیارد‌ها تومان سرمایه جمع آوری کرده‌اند یا کسانی که توان خرید یک پراید را ندارند؟ شما که می‌گویید این‌ها دکان باز کرده‌اند، چرا سود این دکان در جیب دیگران سرازیر شده است!؟

۳- کاسبان قومیت:
در طول ۴ سال گذشته تمام بنر‌های تبلیغاتی و بیلبورد‌ها و دعوتنامه‌های گردهمایی‌ها و همایش‌های جنابعالی با الفاظ قومی و طایفه‌ای بوده است که قبل آزآن سابقه نداشته و مردم شهرستانهای گچساران و باشت، تحت عنوان «مردم شهیدپرور و انقلابی» مورد خطاب قرار می‌گرفتند.

جنابعالی و سخنرانان گردهمایی‌ها با تحریک احساسات قومی سعی در جذب آرای مردم دارشته وجملاتی از قبیل «فرزند باوی» «به مردم باوی بپیوندید» «کاکا، کاکا را درک می‌کند» «کاکای خود را تنها نگذارید» جملاتی است که مبنای قومیتی دارد.

از طرف دیگردر گردهمایی طوایف نه گانه، سخنرانان بصورت طایفه‌ای انتخاب شدند تا به اصطلاح مشکلات هر طایفه را مطرح کنند وقتی یک فرد از مشکلات طایفه‌اش سخن بگوید که آن طایفه در دو شهرستان مستقل و ده‌ها روستای مختلف پراکنده هستند چگونه قابل پیگیری است. در حالی که اگر هدف بیان مشکلات مردم بود. مشکلات هر شهرستان در‌‌ همان شهرستان و یا در‌‌ همان روستا با حضور مدیران مرتبط بررسی می‌شد نه بر اساس قومی طرح می‌گردید.

** شما فرموده‌اید «من برای نمایندگی دکان باز نکرده‌ام تا مال اندوزی کنم و انتصاب سیاسی و جایگاه سیاسی در کشور داشته باشم. کاش کسی این دوگانگی» انتخاب پیمانکاران از میان اقوام و دوستان و بعضا بصورت ترک مناقصه و تعیین یک رابط از اقوام خود برای نظارت بر پیمانکاران چگونه توجیه می‌گردد. ازطرفی تمام انتصابات شما سیاسی خطی و فقط شامل کسانی است که به شما رای داده‌اند. واغلب ان‌ها مسئولین ستادهای موسوی و کروبی و از نیروهای درجه اول حامی جریان فتنه می‌باشد. شما ده‌ها مدیر توانمند را از کچساران و باشت عزل نمودید.

ازجمله ۹ نقر از مدیران کل و روسا و معاونین ادارات از فرزتدان غیور و متخصص بویراحمد گرمسیر را عزل کردید و حاضر نشدید یک نفر دیگر از آن منطقه را بکار بگمارید. یا بردارن ترک زبان را در استان و شهرستان عزل نمودید صرفا بخاطر اینکه طایفه آن‌ها به شما رای نداد.

در خصوص جایگاه سیاسی، همین بس که با رایزنی با آقای باهنر و لاریجانی که به اصطلاح از مخالفین فکری شما بودند صرفا برای رسیدن به مقاصد سیاسی هم نوا شدید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: