« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
می‌طلبد نهادهای ذیربط از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد، مدارس، تجمع‌ها، نماز جمعه با هر تریبون رسا مردم را نسبت به این معضل شوم که خانواده‌ها را تهدید می‌کند آگاه کنند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
 مشاور فرماندار کهگیلویه در امور بانوان از توزیع مواد مخدر در برخی مدارس دخترانه در این شهرستان خبر داد و گفت: آنچه در این بین نگران کننده به نظر می‌رسد روی آوردن نوجوانان با سن بسیار کم است که مورد استفاده تبهکارانی قرار می‌گیرند که به خاطر منافع خود هر روز با داروی جدید و قرص‌های شادی‌آور و توهم‌زا آنها را آلوده و دچار اخلال روانی و افسردگی می‌کنند.

 الهه شکیبایی در این همایش با متفاوت خواندن دانش‌آموزان دختر با پسر در روابط اجتماعی افزود: دختران باید با متانت و نجابت خود به عنوان سفیران فرهنگی و اخلاق، خود را به جامعه بشناسند.

وی بیان کرد: اهم مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه امروزی در رابطه با اعتیاد بوجود می‌آید که باعث تحمیل هزینه‌های هنگفت اقتصادی، افزایش جرائم مثل طلاق، تکدی‌گری، خودکشی، افسردگی، ایجاد تنش و فشار روانی در خانواده‌ها، کاستی در تربیت فرزندان، سرقت و هم‌چنین بیماری‌های واگیردار از قبیل ایدز و هپاتیت خواهد شد.

شکیبایی عنوان کرد: با توجه به ناآگاه بودن نوجوانان و جوانان از این بلای خانمان سوز باید ابتدا از طریق رویکردهای مدرسه محور به نوجوانان آگاهی‌های لازم داده شود تا در برابر این مواد به نوعی واکسینه و میزان مقاومتشان در برابر اعتیاد افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: معضل اعتیاد جزء بحران‌های بزرگ جامعه بشری به شمار می‌رود که تاکنون با شیوه‌ها و انگیزه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

شکیبایی تصریح کرد: می‌طلبد نهادهای ذیربط از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد، مدارس، تجمع‌ها، نماز جمعه با هر تریبون رسا مردم را نسبت به این معضل شوم که خانواده‌ها را تهدید می‌کند آگاه کنند.

مشاور فرماندار کهگیلویه در امور بانوان خواستار لزوم ارتقاء آگاهی مردم نوجوانان و جوانان نسبت به مواد مخدر از نهادهای ذیربط در برگزاری انواع برنامه‌ها شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به توزیع مواد مخدر در برخی مدارس دخترانه در دهدشت، کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری این شهرستان برگزار شد.

 

منبع/ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین