« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
رودکوف در منتهی الیه کوه حاتم یکی از دهها کوه با عظمت و استوار استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و استان دلاور خیز خوزستان می باشد..
در پی اعلام رسمی معاونت محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور مبنی بر لزوم کسب پروانه انتشار جهت پایگاهای خبری ، اقدام به ارسال مدارک و درخواست صدور پروانه انتشار جهت «سایت تحلیلی خبری آوای دنا» نموده ایم که در نهایت با تصویب هیات محترم نظارت بر مطبوعات این سایت  به «پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف» تغییر نام یافت و مجوز انتشار گرفت.

اما انچه ما را وادار به نوشتن این مطلب نموده پرسشهای بعضی از کاربران و دوستان عزیز مبنی بر تعریف و وجه تسمیه «رودکوف» می باشد که در ادامه به صورت خیلی مختصر توضیح داده خواهد شد.

وجه تسمیه رودکوف:
«رودکوف »نام منطقه ای است که از  جنوب به شهرستان لنده ؛از شمال به کوه حاتم ؛ از مشرق به شهرستان بهمئی  و از مغرب نیز به شهرستان بهبهان متصل است و از سالهای دور تا کنون پسوند نام خانوادگی بیش از هزاران نفر از  افراد آن دیار می باشد.

رودکوف کجاست:
رودکوف در منتهی الیه کوه حاتم یکی از دهها کوه با عظمت و استوار استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان است ...در دامنه رودکوف  مردان بزرگ و با اصالتی زندگی می کردند که به شجاعت و پاکی نام آور بودند....زنانی که در دامن آنها محبت و نوعدوستی و پاک دامنی معنا می شد و مردانی که اسلحه شان صداقت بود و کلامشان معرفت بود .....نام این سایت را گذاشتیم «آوای رودکوف»تا هیچ وقت نام و یاد ایل و تبارمان یادمان نرود.......تا هیچ وقت زنان و مردان بزرگ و با اصالت مان با گذشت روز گار گرد فراموشی بر آنها ننشیند........راستی چه خوش بود آن زمان که ریش سفید و بزرگ مان می نشست و برای دیگران قصه مردانگی و معرفت و شجاعت تعریف می کرد.

هر چند فضای مجازی آن روز نبود اما از طیبی تا بهمئی و بویراحمد از سرحد دلی و دیشموک تا ایذه و مالمیر و از دامنه دنا تا لنده و حاتم از همدیگر خبر داشتیم و در شادی و غم هم شریک بودیم و امروز نباید بگذاریم نوعدوستی و اصالت و شجاعت در بین مردمانمان کمرنگ گردد واین رسالت ماست ...پس «آوای رودکوف» را در این راه و انجام این رسالت بزرگ تنها نگذارید.....

خدای یار و نگهدارتان باد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: