« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
معاون توسعه کتابخانه های عمومی کشور:گفت: در نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیش از 2200 کتابخانه به صورت نهادی فعالیت می کنند و بالغ بر 1000 کتابخانه نیز به صورت مشارکتی در کشور فعالیت دارند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد الهیاری در همایش تکریم مقام کتابدار که امروز در یاسوج برگزار شد، افزود:40 میلیون عنوان کتاب و 6500 کتابدار در سطح کشور  در کتابخانه ها فعالیت می کنند.

الهیاری  ضمن  تقدیر از ابتکار و خلاقیت  مسولانی استانی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای  رژه تاکسی ها و ناوگان عمومی با شعار "با کتاب زندگی کنیم" در هفته کتاب امسال، تصریح کرد: طی یک سال اخیر فعالیتهای خوبی در حوزه کتابخانه های عمومی به ویژه در این استان انجام شده و در تلاش هستیم که پروژه های کتابخانه های که در استان در دست اجراست سریعتر به بهره برداری برسد تا سرانه فرهنگی در استان افزایش یابد و  دسترسی مردم به کتاب نیز آسان تر شود.

معاون توسعه کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه پنج نفر از مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی در کشور خانم هستند، اظهارکرد: عمده کتابداران در سطح کشور در بخش کودک را بانوان تشکیل می دهند .

وی اضافه کرد: مادران مهمترین نقش را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند بنابراین وجود مدیر خانم در این بخش می تواند کمک کند که مسائل و مشکلات به نحو بهتری حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: