« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
طرح محور تنگ ماغر در شهرستان بهمئي به عنوان يكي از حادثه خيزترين نقاط اين شهرستان تكميل و آماده بهره برداري شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
«فرماندار بهمئي » در گفتگو یی ، با اشاره به اينكه اين محور به طول 4 كيلومتر و عرض 7 تا 9 متر يكي از نقاط حادثه خيز اين شهرستان مي باشد كه تاكنون مشكلات جاني و مالي زيادي را براي همشهريان و گردشگران بوجود آورده است گفت: براي تكميل و راه اندازي اين طرح بالغ بر 10 ميليارد ريال اعتبار از محل ماده 180 براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شد.

« آقاي رحماني » از نظارت مستمر كارشناسان وناظران فرمانداري ، اداره راه و شهرسازي و حوزه فني براي اجراي با كيفيت اين طرح خبرداد و گفت : متاسفانه  اين محور در گذشته مشكلاتي را براي وسائط نقليه ، اياب وذهاب بيماران ، تردد گردشگران بوجود آورده است و حتي منجر به تصادفات مرگبار هم شده است.

« وي » همچنين با تقدير از مردم شهرستان بهمئي در زمينه همكاري براي اجراي اين طرح گفت : نصب گارديل در محل پرتگاهها ، تغيير مسير سيلابهاي اين محور ، خط كشي و نصب علائم راهنمايي و رانندگي از ديگر اموري است كه به زودي براي اين منطقه توريستي و گردشگري اجرايي ميشود.

گفتني است با بهره برداري از اين طرح ارتباط راه و محورهاي ارتباطي  بخش سرآسياب يوسفي ، منطقه ممبي و مسير شهرستانهاي لنده و بهمئي هموارتر خواهد شد.

 

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: