« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
آوای رودکوف:آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد  این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

باید بیش از پیش مراقب نفوذ دشمنان بود

برای همه مسلمانان رعایت تقوا و اتحاد دو اصل مهم است امام جمعه موقت  یاسوج گفت:مقام معظم رهبری در دو سه ماه اخیر بارها بر مساله خطر نفوذ دشمنان در کشور تاکید داشته و تذکرها و مطالب مهمی در این راستا مطرح فرموده اند که بیانگر هوشیاری و تیزبینی معظم له است.

حسینی صدر اظهار کرد: نفوذ دشمنان ابعاد گسترده ای داشته و شامل دو نوع فردی و شبکه ای است و باید بیش از پیش مراقب آن بود.

وی عنوان کرد: دشمنان برای نفوذ در جهان اسلام در سه عرصه نخبگان، مردم و دولتمردان اقدام و فعالیت می کنند و هدف آنان نیز تغییر اراده مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی است.

دشمنان با ابزار فرهنگی و سیاسی به دنبال نفوذ هستند

امام جمعه گچساران گفت: رخنه در باورهای دینی و انقلابی قشرهای مختلف ملت ایران و مسلمانان جهان از تهدیدهای مهم دشمنان است که باید مراقب آن بود.

حجازی افزود : دشمنان قسم خورده با بهره گیری از ابزارها و روش های مختلف درصدد تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بیان کرد: دشمنان با ابزار فرهنگی و سیاسی به دنبال نفوذ و ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های اسلامی هستند که به لطف الهی این توطئه شوم نیز با شکست مواجه می شود.

ماه مقام معظم رهبری بیش از ده‌ها بار کلمه نفوذ را به کار برده‌اند

امام جمعه چرام، گفت: در طول این چند ماه مقام معظم رهبری بیش از ده‌ها بار کلمه نفوذ را به کار برده‌اند که این امر نشان‌دهنده خطر نفوذ است.

وی با بیان اینکه نفوذ برای تغییر ساختار یک جامعه به کار می‌رود که از دو طریق صورت می‌گیرد، ابراز کرد: یکی نفوذ فردی است که با این نفوذ، افرادی با نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی سعی می‌کنند رفتار و گفتار آن مسئول و نخبه را تغییر دهند که نمونه آن را در سال‌های ابتدایی نظام اسلامی داشتیم.

طزری، شیوه دوم را نفوذ جریانی دانست که با ورود یک جریان به کشور که معمولا از روش فرهنگی صورت می‌گیرد سعی در تغییر شیوه زندگی مردم دارند تا از این طریق فکر و سبک زندگی مردم را تغییر دهند.

مردم و مسئولان از نفوذ مهره‌های دشمن در مجلس جلوگیری کنند

امام جمعه لنده گفت: مجلس شورای اسلامی به مردانی انقلابی و مبارز و مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام همچون شهید مدرس نیاز دارد.

وی افزود : امروز دشمنان نظام به دنبال راهی برای نفوذ در لایه‌های درونی نظام هستند و مجلس را به عنوان بستری مناسب برای توطئه و نفوذ خود می دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند« مجلس در رأس همه امور است» پس مردم و مسئولان و نمایندگان فعلی و کاندیداهای انتخابات مجلس باید هوشیاری و بصیرت خود را دوچندان کرده و از نفوذ مهره‌های دشمن جلوگیری کنند.

بسیج باید متوجه باشد و نفوذ را جدی بگیرد و پیگیر باشد

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: بسیجیان باید بدانند و می‌دانند که کار به پایان نرسیده است و هنوز حفظ و حراست از میهن و ملت باید سرلوحه کار خودشان بدانند چون مهم‌ترین کاری که باید مد نظر بسیجیان باشد نفوذ آمریکا بوده که این خود یک نوع تهدید است که به جد کشور ما با آن مواجه است.

وی تصریح کرد: نفوذ کشور آمریکا گاهی نفوذ موردی است مثل جاسوسی و گاهی نفوذی است که با تشکیل شبکه‌ای در کشور و با هم مرتبط بودن باعث گمراهی کشور می‌شوند که این خود از اهم وظایف و تیزبینی بسیج است و همیشه بسیج باید متوجه باشد و نفوذ را جدی بگیرد و پیگیر باشد.

کسانی که بسیج را به افراطی‌گری متهم می‌کنند پروژه نفوذ را تکمیل می‌کنند

خطیب جمعه کبگیان در بخشی از خطبه‌ها با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری درباره مسئله نفوذ دشمن در کشور که متاسفانه در جاهایی هم موفق بوده است، گفت: برجام پل عبور دشمن برای ورود به کشور و بهانه غربزدگانی است که به استکبار چراغ سبز نشان می‌دهند.

وحدانی‌فر بیان کرد: این مسئله به دو صورت فردی و گروهی و شبکه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در بعد فردی دشمن با تحت‌ تأثیر قرار دادن یک مخاطب خاص در مدیریت و مسئولیت کشوری و وعده و وعید دادن به فرد حرکت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: بعد گروهی و شبکه‌ای آن خطرناک‌تر از بعد فردی است و در این بعد دشمن گاهی با پول، وعده رسیدن به پست‌های بالا، امیال غیر اخلاقی و ضد انسانی گروهی را ساماندهی می‌کند.

امام جمعه کبگیان عنوان کرد: باید مراقب دشمن بود چرا که درصدد بهره‌‌بری از این موضوع است و لذا کسانی که تریبون آزاد و رسانه در اختیار دارند و بسیج را به افراطی‌گری متهم می‌کنند پروژه نفوذ را تکمیل می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین