« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برگشت زائران اربعین حسینی جدی گرفته شود و شرایط برگشت را برای زائران فراهم نمود

 به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
فتاح محمدی در نشست ستاد اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت مقتدر از یک نوع جنگ نرم است که هر انسانی افتخار می کند به نحوی خود را به این عزت نزدیک کند.

محمدی  تصریح کرد: این پیاده روی یک رستاخیز بزرگ است که به برکت خون امام حسین(ع) ایجاد شده است و هر انسانی در این مسیر قرار گیرد تحت تاثیر این عزت قرار خواهد گرفت.

وی تاکید  کرد :نباید از برگشت زائران غافل شد بلکه باید برگشت زائران نیز جدی گرفته شود و شرایط برگشت را برای زائران فراهم نمود  همچنین دستگاه های خدماتی و امنیتی برای برگشت زائران در استان آماده باشند.

ایشان در خصوص موضوع تصادفات احتمالی گفت: باید پلیس‌راه ، امنیت لازم را در جاده‌های استان و در هنگام برگشت زائران فراهم نماید .

محمدی با شاره به راه اندازی ایستگاه های صلواتی برای برگشت زائران در استان، اضافه کرد: مسیر عبور تعدادی از استانهای کشور از این استان است بنابراین ایستگاه صلواتی در پل خیرآباد برای برگشت زاائران و پذیرایی از آنها ایجاد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: