« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
آوای رودکوف:مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عشق به ائمه اطهار در خون همه شیعان و مسلمانان جهان وجود دارد و امام حسین(ع) در قلب همه مومنان جاری و سازی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست ستاد اربعین ضمن  تسلیت اربعین حسینی، با اشاره به اینکه تا کنون یک میلیون و 150 هزار نفر از مرز ایران به سمت نجف و کربلا عبور کرده اند افزود: این استقبال باشکوه از سراسر جهان زمینه ای برای ظهور امام عصر(ع) است همچنین باید از این ظرفیت در جهت پیش برد اهداف معنوی، سیاسی و فرهنگی استفاده کرد.

میر محمدی ،با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت دومین استان کشور از نظر تعداد سادات است، بیان کرد: جهت برنامه ریزی برای رفت و برگشت زائران کمیته هایی در سطح استان تشکیل شده است از جمله کمیته اطلاع رسانی که کار آگاهی دادن به مردم در جهت کمک های نقدی و غیر نقدی را به عهده دارد.

وی بیان کرد :علیرغم اینکه اطلاع رسانی مناسب نبوده است اما با همین میزان اطلاع رسانی ،کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان تا اندازه ای خوب بوده است اما در استانی که  100 درصد آن شیعه است کمک های بیشتری را انتظار داشتیم.

ایشان با شاره به اینکه هرچه اطلاع رسانی به مردم بیشر باشد قطعا حضور مردم در این زمینه ها بیشتر خواهد بود افزود : بعد از اربعین تعداد زیادی از رائران برمی گردند که باید خود را برای برگشت آنها نیز آماده کنیم.

همچنین در این نشست ،شاهرخ کناری کارشناس امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی استان تعدادی اقلام برای پذیارایی از زائران در مسیر برگشت را برعهده گرفته است.

وی افزود :همچنینن این شرکت 80 دستگاه اتوبوس را برای برگشت زائران با گازوئیل با نرخ 300 تومان سوخت رسانی خواهد کرد.

کارشناس امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:برنامه های لازم برای برگشت زائران در استان انجام شده و دو دستگاه آمبولانس و 16 نفر نیروی امدادی به مرز برای برگشت زائران اعزام شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: