« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
«محل فرود بالگرد مقام معظم رهبری در منطقه عشایری دریلا در شهرستان گچساران با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولین استانی و معتمدین ایلات گچساران، گلباران شد و مسئولین قصد دارند در این مکان یادمان احداث کنند.!»

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir ،
 علی آذرنژاد: در زمان ما و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تذکرات امام خمینی و مقام معظم رهبری برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال مسلمین باز عده ای هستند که دست به چنین کارهایی می زنند و به چهره اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خراش می زنند و برای انقلاب اسلامی هزینه درست می کنند.

چند روز پیش که در فضای مجازی در حال مطالعه اخبار استان بودم خبری توجه من را به خود جلب کرد«محل فرود بالگرد مقام معظم رهبری در منطقه عشایری دریلا در شهرستان گچساران با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولین استانی و معتمدین ایلات گچساران، گلباران شد و مسئولین قصد دارند در این مکان یادمان احداث کنند.»

ماهم بر این نکته واقف هستیم که حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای شخصیتی بزرگ و والا هستند و کشتی نهضت جهانی انقلاب اسلامی را تا الان به خوبی هدایت کردند چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی در مقابل مستکبرین.

اما رهبر معظم انقلاب اسلامی خود افراد را از چنین کارهایی و چاپلوسی برحذر داشته است و در مجامع عمومی تذکراتی را اعلام کردند. حال سوال از مسئولین استان و به ویژه مسئولین گچساران این است که آیا همه وظیفه خود در زمینه اشتغال و بیکاری جوانان، فقر و عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی که بارها حضرت آیت الله خامنه ای بر آن تاکید کردند و…. را انجام داده اند که حال به این کار دست زده اند و قصد دارند از بیت المال مسلمین برای ساخت یادمان خرج کنند!

اصلا کجای دستورات اسلامی آمده است که هرجا حاکم اسلامی رفت و قدم گذاشت باید گلباران شود و ساختمانی احداث کرد!؟ این همه ولی فقیه بر حل معضلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی تاکید می کند، چرا به این بخش از بیانات ایشان عمل نمی کنید و چسبیده اید به مساله ای که هیچ گونه ارزشی ندارد و با روح عدالت خواهانه جمهوری اسلامی سنخیتی ندارد و جز بد منظر کردن انقلاب اسلامی و شخص مقام معظم رهبری در نگاه مردم هیچ نتیجه مثبتی ندارد!

شما اگر در اعمالتان صادق هستید، در مسئولیتی که برعهده شماست به درستی عمل کنید و مواظب باشد که بیت المال مسلمین به هدر نرود و به درستی آن را خرج کنید تا دردی از مردم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود و مجبور نشوند که برای گذران زندگی دست به گدایی بزند! مردم این استان خود از درد بیکاری و عدم اشتغال جوانان رنج می برند، خواهشا شما با این کارهای خود بر درد های آنها نیافزایید!

آنقدر شما مسئولین و کاندیدا های مجلس، مردم را درگیر سیاست بازی های خود کرده اید و به وظیفه اصلی خود نپرداخته اید که این ولی نعمتان انقلاب باید با التماس و خواهش و سر به زیر، درد و رنج خود را پیش شماها بیان کنند که شاید شما به دردشان رسیدگی کنید! مردمی که باید با سری بلند و سینه ای سپر و بدون لکنت زبان درد خود را بیان کنند و خواسته خود را مطرح کنند.

آیا اگر از جیب خود هم می خواستید خرج کنید به همین سبک و سیاق خرج می کردید که از بیت المال مسلمین خرج می کنید!؟ واقعا جای تاسف دارد که به این شکل بیت المال مسلمین را در روز روشن هدر می دهید و این جا سوالی مهم پیش می آید و آن این است که شماهایی که به این شکل در روز روشن و در جلوی چشم مردم این گونه بیت المال را هدر می دهید، در اتاق های مدیریتی خود و در ادارات دولتی که دور از چشم مردم است، چگونه بیت المال مسلمین و مردم محروم استان کهگیلویه که در آمارهای بیکاری، جزو استان هایی است که نرخ بالایی در بیکاری دارد، خرج می کنید!

چگونه می خواهید در پیشگاه خداوند در مورد این مساله پاسخگو باشید در حالی که معضلات زیادی در زمینه های سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، گریبان این استان محروم را گرفته!

در آخر به شما مسئولین توصیه می کنم که حدیثی که در ذیل از امیر عدالت و محرومان، مولا علی(علیه السلام) ذکر کرده ام، مطالعه کنید باشد که عبرت بگیرید:

امیرالمومنین (علیه السلام ) به زیاد بن ابیه که معاون عبدالله بن عباس حاکم شهرهای بصره و اهواز و فارس و کرمان بود نامه ای نوشت و در این نامه او را از خیانتی که ممکن است نسبت به اموال مسلمانان انجام گیرد بر حذر داشته و از عواقب و کیفر آن در صورت وقوع مطلع گردانیده و فرموده: «همانا من به راستی به خدا سوگند می خورم، اگر به من گزارش کنند که در اموال عمومی خیانت کردی، کم یا زیاد، چنان بر تو سخت گیرم که کم بهره شده، و در هزینۀ عیال، درمانده و خوار و سرگردان شوی» نهج البلاغه/خطبه۲۰

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: