« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
دبیرخانه سومین دوره مسابقه عکاسی سوگواره عشق حسینی ،عکس های امیر عنایتی از خراسان رضوی ،سید محسن مهری از سبزوار و احمد رضا کریمی از تهران را به عنوان منتخبین این دوره معرفی نمود

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

دبیرخانه سومین دوره سوگواره عکس عشق حسینی طی بیانیه ای ضمن قدردانی از مشارکت عکاسان شرکت کننده و مخاطبان متعهد و هنردوست اسامی نفرات برگزیده این سوگواره را معرفی نمود.

یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانیاء بهبهان، دستاورد سومین سوگواره سراسری عکس عشق حسینی را حضور 153 نفر عکاس با مشتمل بر 450 قطعه عکس عنوان نمود که کمیته انتخاب 430 قطعه عکس را قابل رقابت در مسابقه ارزیابی کرد که دارای شاخص های انتخاب شرایط مندرج در متن فراخوان بود.

وی افزود داوران این دوره از سوگواره، آقایان یداله صائمی ،حشمت اله دینی و سید احسان مرتضوی بودند که در مرحله اولیه ارزیابی هر داور تعداد 72 قطعه عکس را انتخاب و در مرحله دوم از بین 110 قطعه عکس مشترک انتخاب شده داوران 40 قطعه عکس جهت نمایشگاه انتخاب شد.

با توجه به کیفیت بالای آثار دریافتی در این دوره سوگواره جدا از رتبه های اول تا سوم  ،حسین نظری از زنجان،رضا پردل از رشت،امیر مرتضوی از یزد،رسول مختاری از خمینی شهر،مهدی وقاری شورچه از مشهد ونیلوفر محمودیان از زنجان ( با دو قطعه عکس) نیز عناوین شایسته تقدیر این دوره را بدست آوردند.

شایان ذکر است فراخوان سومین دوره مسابقه عکاسی عشق حسینی به همت بسیج کارکنان و اساتید،مدیریت فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اولین روز از ماه محرم در سطح ملی اعلام و پس از چهل روزاز اعلام فراخوان  40 اثر برتر این دوره انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: