« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸
آقای استاندار شما تدبیر کنید،که آبی از مدیر کل ورزش و جوانان استان برای لنده گرم نمی شود

   پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

احمد علی کریمی زاده:هردولتی در کشورخود برای پویایی جامعه و ایجاد بشاشیت و روحیه خدمت رسانی و قانون پذیری تمام قدرت و توانش را را معطوف به نسل جوان و تقویت قوای جسمانی و روحانی مردمانش می کند ولی در کشور ما متاسفانه وضع گونه ای دیگر است ،چیزی که کمتر بها داده می شود پرورش و تربیت بدنی است و این بی توجهی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که به آمار و ارقام خدمات دولتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجهی هرچند اجمالی شود تا عمق و ژرفای فاجعه بی توجهی ها دیده شود.

استان کهگیلویه بویر احمد که 20درصد گاز کشور را تامین می کند ولی محرومیت بخش ورزش آن فاجعه ایست که با تغییر دولتها بدتر از قبل می شود و شهرستان لنده هرساله یک گام به عقب است .

در دولت قبل افتتاح سالن گل کوچک ، استخرسر پوشیده،سالن ورزشی پوریای ولی ،تحویل خودرو و  بازسازی چمن و هیئت فوتبال صورت گرفت و ورزش همگانی به خوبی نهادینه شد و حداقل هایی بود اما متاسفانه برخلاف گفته های وزیر ورزش و تاکیدات ریاست جمهوری بر گسترش ورزش در بین خانواده ها و ایجاد رغبت در جوانان ،چنان برفی بر ورزش سایه افکند و چنبره زد که توان جنبیدن هم نیست .

مدیران خط وباندی انتخاب می شوند تا صندلی هایشان محکم باشد .مدیرکل در جمع ورزشکاران و اصحاب رسانه قولها می دهد وقت عمل کردن می گوید زبان است و هر حرفی زده می شود نباید باور کنید.

ومستندات گفته ایشان هم هست.به گفته رئیس ورزش و جوانان لنده در یکسال و نیم گذشته فقط دو میلیون و دویست تومان اعتبار به لنده داده شد در حالی که هزینه یک دست لباس ورزشی و دو عدد توپ بیشتر نیست که جای تاسف دارد.

همین پول هم در اختیار هیئت ها قرار نمی گیرد و آمار و ارقام اکثرا مربوط به فعالیت دیگر ادارات است که مستندش را اداره ورزش و جوانان برای گزارش کار به استان ارسال  می شود.

درلنده ورزش را با پنبه سربریدند و فریاد رسی نیست.از سالن های استیجاری در دست اشخاص خاص گرفته ، تا فرار مدیران تخصصی هیئت ها و عدم استقبال از ورزش و نبود امکانات و فضاهای ورزشی کافی.

اداره ای که تنها یک کارمند رسمی دارد وآن هم آبدارچی اداره است  و استخر چندمیلیاردی اش دوسال است تعطیل شده است .

اوضاع حاکم برجامعه ورزش بحرانی و مدیران ورزشی ما در فکر حفظ صندلی ریاست شان،ایا این است تدبیر و امید جامعه ورزشی ،خانواده ورزشی و سلامت ؟

متاسفانه قومیت و خط و باند بازی ها و حمایت های مدیران غیر ورزشی و با نفوذ از ناکار آمدی ها و عدم گزارش دهی سالم و پی گیری مخلصانه برای نجات ورزش و جوانان نیز بر درجه تب آن افزوده و تشنج را به ارمغان آورده است.

آقای استاندار شما تدبیر کنید که آبی از مدیر کل ورزش و جوانان استان برای لنده گرم نمی شود.

 

 

آوای رودکوف:مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین «آوای رودکوف» است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
درود بر آقای کریم زاذه واقعا حرف دل مردم را بیان کردید مخصوصا در مورد استخر که تعطیلی آن نتیجه بی تدبیری مسولان است و در صورتی که همین استخر می تواند درآمد زایی خوبی برای تربیت بدنی باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: