« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
در مراسمی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده منصوب شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع ومعارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  نگاه حاکمیتی و عملکرد فرا جناحی را از جمله سیاست های اصلی شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی ذکر کرد و گفت: با پیروزی انقلاب تمامی نهادهای موجود تلاششان بر حفظ انقلاب و تبلیغ هرچه بیشتر برای انقلاب بود .این تلاش در تمامی امور به ویژه امور تبلیغی از جمله: چاپ عکس، پوستر و کتاب گرفته تا برگزاری راهپیمایی و مراسم و صدور اعلامیه و بیانیه دنبال می­ شد. هر نهادی وظیفه­ خود می ­دید اهداف انقلاب را تبلیغ کرده و به سازماندهی حرکت­ های مردمی بپردازد. این احساس مسئولیت تبلیغی توسط نهادهای مختلف باعث ناهماهنگی می­ گردید و لزوم وجود نهادی هماهنگ­ کننده را یادآوری می نمود.

حجت الاسلام خاضع افزود:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی بود که جهت هماهنگی و انسجام فعالیت­ های تبلیغی بوجود آمد. این نهاد در1359/5/12 با موافقت حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.


وی بیان کرد : در این نهاد مجموعه ای از ارگان های فرهنگی و مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش ایفا می کنند .

در این مراسم حجت الاسلام الهی نیا بعنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  معرفی و از زحمات مهدی فتاحی رئیس قبلی قدر دانی بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: