« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
فرماندار شهرستان بویزاحمد  گفت: ۲۳۸ شعب اخذ رای در این شهرستان مستقر خواهد شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری آوای رودکوف»،دکتر نظری افزود :از این تعداد صندوق اخذ رای برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری 127صندوق رای سیار و ۱۱۱ صندوق نیز ثابت هستند.

وی اظهار کرد :در بخش مرکزی و مرکز حوزه انتخابیه ۱۰۰ شعب اخذ رای ثابت و ۵۸ شعب اخذ رای سیار هستند و در بخش کبگیان ۱۹ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که چهار صندوق ثابت و ۱۵ صندوق سیار هستند.

همچنین در بخش مارگون ۳۲ شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد که از این تعداد ۲۷ صندوق سیار و ۵ صندوق اخذ رای ثابت و در بخش لوداب ۲۹ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲۷ صندوق سیار و دو صندوق ثابت است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد:تایید نهایی این تعداد شعب اخذ رای با هیئت اجرتیی جدید انتخابات است.

وی تصریح کرد، هیئت اجرایی انتخابات شهزستان افرادی متدین، معتقد و مورد قبول و اعتماد مردم این شهرستان هستند بنابراین بخش زیادی از کار انجام شده است.

دکتر نظری ابراز امیدواری کرد ،ان شالله انتخابات امسال بهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شدهدف همه ما برگزاری انتخاباتی صحیح و پرشور است و در این راستا همه تمهیدات لازم برای اعتماد مردم و کاندیداها انجام در نظر گرفته شده است همچنین تا جایی که قانون اجازه دهد از از نماینده کاندیداها در شعب اخذ رای تا شمارش و صورت جلسه ارای اخذ شده استفاده خواهیم کرد.

نظری عنوان کرد:کاندیداها نیز خود افرادی معتقد متدین هستند همچنین در فضایی بدون از حاشیه رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان نیز گفت:برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز مشکلی وجود ندارد و همه چیز به نحو مطلوب است.

دکتر نظری در خصوص ترکیب عوامل اجرای نیز افزود»اعضای شعب اخذ رای نیز افرادی متدین با سلایق گوناگون هستند که مورد اعتماد و قبول هم مردم و هم کاندیداها است.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد:همه تلاش خود را خواهیم کرد که از نظر تدارکات، خدمات و پشتیبانی مشکلی نداشته باشیم
خوشبختانه جو خوبی در شهرستان حاکم است و تا کنون همه چیز به خوبی پیش رفته است هیچکونه مسائل حاشیه ای نداشته ایم چون که هیئت اجرایی انتخابات در فضای خوب و افراد شرکت کننده مورد تایید مردم هستند.

وی در ادامه گفت:امیدوار هستیم که همه مردم نیز همکاری خوبی داشته باشند و بتوانیم انتخابات خوبی داشته باشیم رسانه ها نیز باید در سالم سازی فضای رقابت همکاری کنند.

ایشان خاطر نشان کرد:دولت نظام مقتدری است واگر کسی بخواهد فراتر از قانون عمل کند نظام جمهوری اسلامی ایران طبق قانون جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان را خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: