« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌ها در گچساران و باشت، گفت: من از خدماتی که دولت احمدی‌نژاد در گچساران و باشت ارائه داد تقدیر و تشکر می‌کنم

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم

غلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز پس از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که از سوی انجمن خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا هر دو سال یکبار انتخاباتی در ایران برگزار می‌شود و این یک فرصتی برای مردم بوده تا بتوانند افراد اصلح و شایسته را انتخاب کنند، افزود: امروز آغاز رقابتی بوده که امیدواریم بتوانیم در کنار سایر دوستان فضایی سالم و بانشاط را در شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: انشاءالله در انتخابات هفتم اسفندماه امسال شاهد حضور باشکوه و گسترده و حداکثری مردم باشیم.

تاج‌گردون گفت: من به دوستان و رقبایم در انتخابات توصیه می‌کنم که فارغ از مسائل حاشیه‌ای و توهین و افترا فضایی پرشور و با نشاط را در انتخابات فراهم کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره توفقیات برجام برای ایران، عنوان کرد: برجام به فرموده رهبر معظم انقلاب یک بده بستان بوده یعنی توافقاتی انجام شده است.

برداشتن تحریم‌ها به اقتصاد ایران کمک شایانی می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که اکنون می‌شود به آن اشاره کرد این بوده که ثابت شده که ایران هسته‌ای به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست.

تاج‌گردون با بیان اینکه برداشتن تحریم‌ها به اقتصاد ایران کمک شایانی می‌کند، خاطرنشان کرد: قبل از برجام ما مشکلاتی در زمینه اقتصاد داشتیم و نفت مان را نمی‌توانستیم خوب بفروشیم و اجناس را گران‌تر می‌خریدیم و تحریم‌ها مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده بود که امیدواریم با رفع تحریم‌ها مشکلات کشور برطرف شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که سوال کرده بود شما خود را سرباز نظام می‌دانید ولی هنوز مواضع خود را نسبت به فتنه 88 اعلام نکرده‌اید، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شاکله تعریف شده دارد.

تاج‌گردون با اشاره به اینکه شاکله نظام ما ولایت فقیه است، افزود: کلام رهبری فصل الخطاب است و من همیشه فصل الخطاب تمام حرف‌هایم کلام رهبری است.

وی اظهار داشت: در گذشته چیزهایی همچون ضد ولایت فقیه، ضد نظام مطرح می‌شد ولی تمام سوابق اجرایی من چه نظری، رفتاری و عملکردی نشان می‌دهد که فصل الخطاب تمام حرف‌هایم کلام رهبری است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چه پیامی برای مردم گچساران و باشت دارید، بیان کرد: من تقدیر و تشکر می‌کنم که مردم گچساران و باشت در 4 سال گذشته به من فرصت خدمتگزاری را دادند.

فرصت برای خدمات‌رسانی به مردم گچساران و باشت در آینده بهتر می‌شود

تاج‌گردون با بیان اینکه در گچساران و باشت مشکلاتی وجود دارد و مردم هم انتظاراتی دارند، افزود: مشکلاتی وجود دارد ولی کارهایی هم در حوزه عمرانی و زیربنایی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: من به مردم گچساران و باشت قول می‌دهم که با توجه به فضایی که در کشور بهتر شده، فرصت ارائه خدمات بهتر به مردم گچساران و باشت در آینده بهتر می‌شود.

برای رد صلاحیت شدن من در انتخابات احتمالی نمی‌دهم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید که در انتخابات رد صلاحیت شوید، گفت: برای رد صلاحیت شدن من در انتخابات احتمالی نمی‌دهم.

تاج‌گردون با اشاره به محرومیت‌ها در گچساران و باشت، خاطرنشان کرد: من از خدماتی که دولت احمدی‌نژاد در گچساران و باشت ارائه داد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد پروژه‌های خوبی در گچساران و باشت اجرا کرد و همکاری خوبی داشت، افزود: این دولت هم کمک خاص خود را کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تأکید کرد: اگر فکر کنیم که تمام مشکلات گچساران و باشت در 4 سال برطرف و حل می‌شود فکر اشتباهی است.

تاج‌گردون با بیان اینکه در سال‌های اخیر کارها و خدمات خوبی در گچساران انجام شده است، اظهار داشت: سال اول دوره نمایندگی من، اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران حدود یک میلیارد تومان بود ولی اکنون 17 میلیارد تومان است.

وی به افزایش اعتبارات شهرداری گچساران در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اعتبارات شهرداری گچساران افزایش بسیاری یافته و این به اجرای بهتر پروژه‌های شهری کمک شایانی می‌کند.

تاج‌گردون گفت: امسال مجوز 2 هزار تن قیر برای شهرداری گچساران با 500 میلیون تومان گرفته شده در صورتی که اگر شهرداری خود این میزان قیر را می‌خرید، هزینه آن 2 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه مردم انتظاراتی دارند و باید به مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود، عنوان کرد: پارک دریاچه‌ای گچساران با 10 میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر در دست اجرا است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به بیکاری جوانان در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات کشور، نرخ بالای بیکاری است.

تاج‌گردون با بیان اینکه در حال حاضر کل کشور و به ویژه استان‌های توسعه نیافته و زاگرس نشین از بیکاری رنج می‌برند، افزود: در حال حاضر در کشور در 12 شهرستان نرخ بیکاری بالای 50 درصد است.

نرخ بیکاری در کشور خطرناک شده است

وی با تأکید بر اینکه نرخ بیکاری در کشور خطرناک شده است و عمده بیکاران از قشر تحصیلکرده هستند، بیان کرد: رکود و نبود سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی از عوامل افزایش بیکاری در کشور است.

تاج‌گردون تصریح کرد: مشارکت جدی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی می‌تواند به رونق اقتصاد و اشتغال و تولید در جامعه کمک کند.

در تهران من را اصلاح طلب معرفی می‌کنند

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند تاجگردون در گچساران اصلاح طلب و در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معتدل و در تهران اصولگرا است، گفت: در تهران روزنامه‌ها من را یک چهره اصلاح طلب و در گچساران من را یک چهره اصولگرا معرفی می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: من خوشحال هستم که رفتار من طوری بوده و به شیوه‌ای رفتار کرده‌ام که تندروی در آن نباشد.

تاج‌گردون با بیان اینکه در مجلس قرار نیست دعوا راه بیندازیم و ما باید مملکت را اداره کنیم، اظهار داشت: نقطه نظرات اصلاح طلبی من برای اداره مملکت بوده و برای حذف رقیب نیست.

هیچ نکته منفی در خصوص علی فولادی‌وندا کاندیدای جریان اصولگرایی گچساران و باشت سراغ ندارم

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان درباره علی فولادی وندا کاندیدای جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات مجلس چیست، بیان کرد: فولادی از مدیران خوب شهرستان بوده و 30 سال در عرصه نفت و گاز خدمت کرده و دوره قبلی هم در انتخابات شرکت کرد ولی موفق به حضور در مجلس نشد.

تاج‌گردون گفت: من فولادی را انسان خوبی می‌دانم و هیچ نکته منفی در خصوص وی سراغ ندارم و فولادی انسان زحمتکشی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: