« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
صبح امروز دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف در حوزه انتخاباتی بویراحمد و دنا دو نامزد دیگر با حضور در فرمانداری این شهرستان اقدام به ثبت نام نمودند.

سومین نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا سیدشکرالله امامی ،متولد  ۱۳۴۰دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، با گرایش اصولگرا و دارای سابقه ، اولین فرمانداری شهرستان  چرام، مدیرکل سیاسی انتخابات استان.مدرس دانشگاه بوده که در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ،هدف از حضور خود در انتخابات را  انجام تکلیف سیاسی ، تقویت مبانی مردم سالاری،تقویت مبانی اصولگرایی در نظام اعلام نمود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند عدالت است اگر یک مجلس قوی و کارامد داشته باشیم و همچنین نمایندگانی بدون هیچ ذخایر و چشمداشت دنیوی داشته باشیم عدالت را که یکی از خواست های اصلی نظام است گسترش خواهد یافت.

وی افزود :من اصولگرا هستم اما قصدم تفرقه در اصولگرایی نیست و با هدف تقویت مبانی اصولگرایی در این راستا گام خواهم برداشت.

امامی شعار انتخاباتی خود را :عدالت، پیشرفت و رفاه اعلام نمود.

 همچنین چهارمین نامزد ثبت نام کننده رهام یزادانپناه، متولد بویراحمد چین متولد 1349 دارای  گرایش سیاسی خط امام و رهبری و دارای سوابق :مدیر ارشد سازمانهای تابع وزارت دفاع،مهندس صنایع نمونه کشور دارنده مدال طلای پژوهش و فناوری، برگزیده سه  دوره حشنواره خوارزمی ،دانشجوی نمونه کشوری و استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

رهام  یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف گفت: با این دیدگاه که با یک جهش اساسی در توسعه در همه زمینه های رفاهی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد شود وارد انتخابات خواهم شد.

وی با بیان اینکه :این استان دارای استعدادهای فراوانی است ولی متاسفانه از کهگیلویه و بویراحمد هیچ وزیری در کابین های دولت نیست! پرسید:

چرا با این که ۳۰ درصد ثروت کل کشور را دارد اما جز استان های اخر کشور است؟

چرا استانی که در عرصه های مختلف تاریخی بیشترین هزینه ها را کرده است اما محروم ترین است؟

چرا بیش از هشتاد دصد مردم استان زیر خط فقر هستند چرا بیکاری بیداد می کند چرا سن ازدواج بالا رفته در این استان.

یزدانپناه در ادامه بیان کرد: اولویت من توسعه استان در همه زمینه ها است کوتاهی های سهوی در استان رخ داده است.

استان در مقایسه با قبل از انقلاب جهش های بزرگی در توسعه استان داشته که این از دست اوردهاد ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.

ایشان همچنین گفت :این استان انقدر ظرفیت و پتانسیل دارد که میتواند به معنای واقعی سوئیس ایران مطرح شود از نظر توسعه و رفاه

و اینها سوالهای بی پاسخی هستند که به صورت عملی و باحضورم در این عرصه جواب خواهم داد.

و پنجمین نامزد انتخابات مجلس

علی توکلی متولد ۱۳۵۵ در کوخدان دارای مدرک  کارشناسی ارشد سیستم اطلاعاتی با گرایش سیاسی مستقل که  هم اکنون به عنوان کارشناسی ارشد امور اداری شرکت نفت یاسوج فعالیت دارند.

توکلی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف ،هدف از ثبت نام خود را خدمت به خلق الله و پیگیری مطالبات به جد مردم دانست.

ششمین نامزد انتخاباتی مجلس در روز دوم ثبت نام

 هادی هوشمندپور، متولد ۱۳۶۲ بویراحمد دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دانشجوی دکترای حقوق کیفری / مدرس دانشگاه بیرجند و دارای گرایش سیاسی اصلاح طلب

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: