« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
  محیط بان بویراحمدی اعدام نمی شود اسد تقی زاده؛ محیط بان اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد است که شهریور 1386 در پی درگیری با 5 شکارچی به سمت یکی از شکارچیان تیراندازی می کند و با کشته شدن یک شکارچی،وی تاکنون در زندان به سر می برد.

 

اسد تقی زاده؛ محیط بان اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد است که شهریور 1386 در پی درگیری با 5 شکارچی به سمت یکی از شکارچیان تیراندازی می کند و با کشته شدن یک شکارچی،وی تاکنون در زندان به سر می برد.

عصردنا: سرپرست دفتر حقوقی سازمان محیط زیست درباره حکم دیوان عالی کشور برای اعدام محیط بان منطقه حفاطت شده دنا گفت: حتماً رضایت خانواده مقتول را می گیریم و این محیط بان اعدام نخواهد شد.
علی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه تا 2 هفته دیگر اسد تقی زاده؛ محیط بان منطقه حفاظت شده دنا که در حین انجام مأموریت یک شکارچی را کشته است، اعدام می شود، تصریح کرد: اصلاً این حرف مضحک است، اجرای حکم اعدام به این راحتی نیست و نیاز به استیذان رئیس قوه قضائیه دارد و این سیر، حداقل یک سال طول می کشد.

وی در ادامه افزود: این مشکل حل می شود و ما حتماً رضایت خانواده شکارچی که به قتل رسیده است را خواهیم گرفت. مشکلی از بابت پرداخت دیه هم وجود ندارد.

سرپرست اداره کل حوقی سازمان محیط زیست تأکید کرد: این جوسازی ها درباره این محیط بان اصلاً به صلاح نیست چون محیط زیست با جدیت پیگیر حقوق این محیط بان است.

اسد تقی زاده؛ محیط بان اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد است که شهریور 1386 در پی درگیری با 5 شکارچی به سمت یکی از شکارچیان تیراندازی می کند و با کشته شدن یک شکارچی، وی تاکنون در زندان به سر می برد.

حکم اعدام وی تاکنون چندین بار در استان نقض و تأیید شده است که در آخرین اخبار اعلام شد حکم اعدام توسط دیوان عالی کشور تأیید شده و تا 2 هفته دیگر اجرا می شود اما سرپرست اداره کل حقوقی سازمان محیط زیست این موضوع را تکذیب کرد.

طبق آمارها تا به حال 105 نفر از محیط بانان توسط شکارچیان کشته شده اند که خانواده های آنها نه تنها از حقوق خانواده شهدا بهره مند نشده اند بلکه حتی شاهد مجازات قاتلان هم نبوده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: