« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
آوای رودکوف:در ششمین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 13 نفر از طیف اصلاح طلب و اصولگرای شهرستان کهگیلویه داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه شدند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: در ششمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس دهم شواری اسلامی تعداد 13 نفر از طیف اصلاح طلبان و اصولگرایان شهرستان کهگیلویه با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

"حجت‌الاسلام شیخ خلیل نظری" متولد 1350، مدرک حوزی سطح 4، با جناح مستقل در این دوره از انتخابات در حوزه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"جمشید عزیزی" متولد 1346، دانشجوی دکترای جامع شناسی، با سابقه 24سال معلمی با جناح اصولگرایی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه شد.

"خیرالله انصاری" متولد 1350،دانشجوی دکترای بین المللی پژوهش حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری با جناح مستقل با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"منوچهر چک‌نژادیان" متولد 1350، فوق لیسانس راضی کاربردی با جناح مستقل کاندیدای این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه شد.

"حجت‌الله هاشمی" 45 ساله، کارمند دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج، دانشجوی دکترای زبان ادبیات فارسی با گرایش اصلاح‌طلبی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت‌نان کرد.

"محمود حمیدی‌بلدان" متولد 1350، دانشجوی دکترای ادبیات با جناح اصلاح‌طلبی دیگر کاندیدای انتخاباتی در حوزه کهگیلویه است.
"نعمت‌الله صدوقی" متولد 1343، اصلاح‌طلب، با مدرک سطح 2 حوزوی و 30 سال سابقه کار فرهنگی با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد.

"علی علیزاده" متولد 1357،کارشناسی ارشد حقوق جزا با جناح اصلاح‌طلبی در این دوره از انتخبات ثبت نام کرد.

"علی کامرانی مقدم" متولد 1353، با جناح اصلاح‌طلبی، دانشجوی دکترای در حال دفاع و مسئول شعبه ایران شناسی استان دیگر کاندیدای انتخاباتی در حوزه انتخاباتی کهگیلویه ثبت نام کرد.

"صالح آذرخش" متولد 1363، اصلاح طلب با مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی روستایی در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"موسی اخلاقی" متولد 1344، اصلاح طلب، ارشد تاریخ تمدن با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"رضا ضرغامی" متولد 1345، دکترای پزشکی عمومی با گرایش مستقل در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"اسلام خسروی" متولد1361، با جناح اصلاح طلبی، مدرک ارشد ریاضی در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: