« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
آوای رودکوف:فرماندار شهرستان کهگیلویه تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان را 59 نفر برشمرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در جمع خبرنگاران افزود: تعداد 59 نفر نامزد دهمین دوره انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی در کهگیلویه شدند.

"امین جمالی نسب" متولد1355, ارشد مشاوره و توان بخشی، کارمند علوم پزشکی با جناح مستقل در این دوره از انتخابات در حوزه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"مسعود اژدری" متولد1342، گرایش اصلاح طلبی، دکترای دندانپزشکی با شعار خدامحوری، اخلاق و مردم داری با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"رحمان ترحم مند" 45ساله، جناح مستقل با مدرک فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی محیطی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"جهانگیر حبیبی" متولد1338، گرایش اصلاح طلبی، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت منابع آب ایران با مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی دیگر کاندیدای انتخاباتی این دوره در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

حبیبی در کارنامه خود سوابقی از جمله رییس بنیاد مسکن دهدشت به مدت 2سال، معاون بهره‌بردای آب و فاضلاب استان و مدیرکل امور آب استان را در کارنامه خود دارد.

وی در خصوص هدف خود برای شرکت در انتخابات گفت:با توجه سوابق اطلاعاتی که از این شهرستان دارم امیدوارم بتوانم با مشاکت مردم زمینه اقدامات توسعه ای و زیرساخت ها را برای اشتغال جوانان و رفع محرومیت فراهم کنم.

"نعمت الله خادمی" متولد1350، اصلاح طلب, کارشناسی ارشد ریاضی دیگر کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"مصطفی تقوی"متولد 1338, دکترای علوم سیاسی با سوابق اجرایی پژوهشگر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با گرایش اصولگرایی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"بیت الله حسینی" متولد1341, فوق لیسانس حقوق عمومی با جناح اصلاح طلبی با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"منوچهر جوانمردی" متولد1348, دکترای تخصصی جغرافیا و برنامه ریزی شهری و روستایی با گرایش اصلاح طلبی دیگر کاندیدای انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"مجید باقریان" متولد1353، فوق لیسانس تاریخ با جناح اصلاح طلبی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه چرا زیرساخت ها در کهگیلویه فراهم نیست، آیا نمیشد در این سالها حداقل یک صنعت از صنایع مادر به کهگیلویه آورده می‌شد، هدف خود در این دوره از انتخابات را رهایی کهگیلویه از توسعه نیافتگی عنوان کرد.

باقریان شعار خود را قانون، توسعه و اشتغال عنوان و تصریح کرد: در راستای شعار خویش سعی خواهم کرد با ایجاد کارخانجات مادر زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنم.

وی با بیان اینکه حضور بنده مقابله با قوم گرایی است گفت: در صورت قبول شدن اینجانب در انتخابات با ایجاد یک پارلمان محلی جهت حمایت از نخبگان از همه جریان های سیاسی استفاده خواهم کرد.

باقریان در خصوص به اجماع رسیدن اصلاح طلبان گفت: بنده متعهد به خرد جمعی هستم و امیدوارم دیگر اصلاح طلبان هم پایبند به خرد جمعی باشند، اگر اجماع از مجرای صداقت باشد آن را می پذیرم.

وی معیار اصلاح طلبی را اندیشه اصلاح طلبی دانست و خاطرنشان کرد:اصلاح طلبی اندیشه تکامل یافته برگرفته از نظر مولا امام حسین(ع) است و هر کسی در چنین فضایی قرار می گیرد از منفعت طلبی فاصله می گیرد اما برخی دوستان منفعت طلبی هستند که می خواهند از اصلاح طلبی به نفع رای غیراصلاح طلبانه خود به تحمیل ببرند.

وی اضافه کرد: مجید باقریان اصلاح طلب اصیلی است و از زمانی که اندیشه را فهمیده به اصلاح طلبی پایبند بوده است.

باقریان عنوان کرد:بنده اصلاح طلب دوره خطر بودم نه اصلاح طلب دوره منفعت و تنها کسی بودم در دوره قبل برای زنده ماندن اصلاحات به میدان آمدم، اصلاح طلبی با دکان بازکردن درست نمی شود، اصلاح طلبی که بگوید به انتخابات راه پیدا نکنید اصلاح طلب نیست.

وی با بیان اینکه شهدا برای مقابله با زر و زور جان خود را فدا کردند هشدار به مزوران اصلاح طلبی گفت:اگر مزوران اصلاح طلبی کنار نروند هویتشان را فاش خواهم کرد.

"عبدالله ریسی" متولد1345، دکترای علمی تخصصی با سوابق اجرایی رییس مرکز آموزش عالی فرهنگیان اهواز با گرایش اعتدال با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"لطیف رستاد" متولد 1349، فوق لیسانس تاریخ، کارمند حوزه برنامه ریزی جهاد کشاورزی با جناح اصلا طلبی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

رستاد با بیان اینکه برخی از مشی ها در تعارض با امر توسعه یافتگی است، بحث قومیت گرایی را یک مورد مهم در تضاد با توسعه دانست و گفت: جامعه امروز جامعه برنامع محور است توقف در ایستگاه قوم گرایی کاری بسیار بد است باید با کمک هم نگذاریم افراد منفعت طلب در بحث قوم گرایی هدف خود را مطرح کنند.

"لطف الله سپهر" متولد1347,مدرک حوزوی سطح4, مدیرکل کتابخانه خوزستان با جناح اصولگرایی کاندیدای انتخاباتی در حوزه انتخاییه کهگیلویه است

"فرزاد نجات نیا" متولد1359, ارشد عمران, اصولگرا, با سوابق اجرایی نایب رییس شورای شهر دهدشت دوره سوم, دبیر کانون جواد الائمه, مشاور معاونت قوای مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم اکنون مشاور امور علمی و روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان کشور با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"فرشید عزیزی" متولد1358, ارشد مدیریت با گرایش اصلاح طلبی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"مسعود دانشی" متولد1340, ارشد روانشناسی با جناح اصولگرایی با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"فریدون فاطمی زاده" متولد 1349, ارشد ادبیات دانشگاه شیراز,اصولگرا, با سوابق اجرایی مدیر آموزش و پروش دهدشت,معاون فرماندار کهگیلویه و رییس اداره ارشاد در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"سید رضا گنجی پور" متولد1341, ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان با جناح اصلاح طلبی دیگر کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"حاجتی ترحم‌پور" متولد 1344، ارشد تاریخ و تمدن با گرایش اصلاح طلبی با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"سیاوش نریمان" متولد 1344، با گرایش اصلاح‌طلبی، دکترای تخصصی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دهدشت با حضور در فرمانداری کهگیلویه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

به گزارش آوای رودکوف، دیگر داوطلبین مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه عبارتند از " علیرضا سجادی‌مهر" از شهرستان بهمئی دارای 30 سال سابقه کار فرهنگی و هم اکنون بازنشسته، اولین داوطلب، "حجت‌الاسلام سید مجتبی مشیری فرد" دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و نمایندگی ولی فقیه در حوزه نیروی انتظامی در دهدشت و گچساران طی سالهای 81 تا 84با جناح اصولگرایی دومین داوطلب، "سعید محقق" با 32 سال سن با مدرک دکترای ارزیابی محیط زیست سومین داوطلب و "علی آرام" دارای دکتری شهرسازی و لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه دولتی زاهدان با جناح اصلاح‌طلبی، "محمود منطقیان" از چهره های سیاسی اصلاح طلب دارای 62 سال سن با سوابق اجرایی دبیری در مدارس و رییس اداره ارشاد کهگیلویه و در روز سوم "البرز بنام" 58 ساله دارای مدرک پزشکی دارای 27 سال سابقه پزشکی عمومی و 37 سال فعالیت سیاسی با جناح اصلاح طلبی، " غلامعباس مردانی" ۴۶ ساله مسئول روابط عمومی بیمارستان امام (ره) دهدشت با جناح اصولگرایی و "علی دلاور" 44ساله فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد، "حجت‌الاسلام شیخ خلیل نظری" متولد 1350، مدرک حوزی سطح 4، با جناح مستقل"جمشید عزیزی" متولد 1346، دانشجوی دکترای جامع شناسی، با سابقه 24سال معلمی با جناح اصولگرایی، "خیرالله انصاری" متولد 1350،دانشجوی دکترای بین المللی پژوهش حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری با جناح مستقل،"منوچهر چک‌نژادیان" متولد 1350، فوق لیسانس راضی کاربردی با جناح مستقل، "حجت‌الله هاشمی" 45 ساله، کارمند دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج، دانشجوی دکترای زبان ادبیات فارسی با گرایش اصلاح‌طلبی ،"محمود حمیدی‌بلدان" متولد 1350، دانشجوی دکترای ادبیات با جناح اصلاح‌طلبی، "نعمت‌الله صدوقی" متولد 1343، اصلاح‌طلب، با مدرک سطح 2 حوزوی و 30 سال سابقه کار فرهنگی، "علی علیزاده" متولد 1357،کارشناسی ارشد حقوق جزا با جناح اصلاح‌طلبی،"علی کامرانی مقدم" متولد 1353، با جناح اصلاح‌طلبی، دانشجوی دکترای در حال دفاع و مسئول شعبه ایران شناسی استان، "صالح آذرخش" متولد 1363، اصلاح طلب با مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی روستایی،"موسی اخلاقی" متولد 1344، اصلاح طلب، ارشد تاریخ تمدن،"رضا ضرغامی" متولد 1345، دکترای پزشکی عمومی با گرایش مستقل، "اسلام خسروی" متولد1361، با جناح اصلاح طلبی، مدرک ارشد ریاضی،" سید علی جمال نژاد" متولد 1361، فوق لیسانس مهندس کشاورزی با گرایش مستقل، "علی دردانه" متولد 1354، فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی با جناح اصلاح‌طلبی، "علی محمد شفاعت نیا" متولد 1362، ارشد مدیریت اجرایی با جناح مستقل، "کریم قاسمی" کارمند شرکت گاز استان، متولد 1360، با گرایش خط امام و رهبری با مدرک فوق لیسانس، "ادریس کشاورز متولد 1359، با جناح اصلاح طلبی ، 13 سال فعالیت فرهنگی، ارشد ادبیات و 10 سال فعالیت در عرصه رسانه داوطلبان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: