« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
آوای رودکوف:با حضور رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه مانور آبرسانی به روستای بلوط بنگان از توابع بخش سوق برگزار شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: ولی جفتا در حاشیه برگزاری این مانور در جمع خبرنگاران افزود: به علت عدم دسترسی مردم روستای بلوط بنگان به آب این مانور در این روستا برگزار شد.

وی تعداد تانکرهای آبرسانی را پنج دستگاه عنوان و تصریح کرد: هدف از برگزاری این مانور سنجش میزان آمادگی و سرعت عمل کمیته بحران را می‌رساند.

رییس آب و فاضلاب روستای کهگیلویه اضافه کرد: تامین آب روستاهای اقماری حوزه کهگیلویه به عهده آب و فاضلاب شهری است و آب و فاضلاب روستایی تنها توزیع آب را بر عهده دارد.

جفتا از تامین آب روستاهای حومه شرقی و غربی خبر داد و افزود: مطالعات پروژه آبرسانی به این روستاها از سد کوثر انجام شده و در انتظار تخصیص اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت به اتمام رسیدن این پروژه قریب به 5هزار مشترک حومه غربی و شرقی از آب لوله کشی بهره‌مند خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: