« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
آوای رودکوف:رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه خواستار همکاری نهادهای اجرایی جهت اشتغال جوانان شد

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از دهدشت: مسعود تقوی‌نژاد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از طرح تامین جهیزیه جوانان خبر داد و افزود: این طرح از سوی ورزش جوانان مطرح و مجری آن وزارت ورزش است.

وی بیان کرد: جوانان در شرف ازدواج و یا کسانی که ازداوج کرده اند می توانند با تشکیل پرونده ارسال به وزارت ورزش کارت هدیه 5 تا 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با بیان اینکه این طرح به مزدوجین سال 93 تا 94 تعلق می‌گیرد گفت: در این طرح باید فقط کالاهای ایرانی خریده شود و کسانی که در شرف ازدواج هستند با یک استشهاد محلی و ارائه آن به اداره ورزش و جوانان می توانند از این طرح استفاده کنند.

تقوی نژاد اضافه کرد: در بخش دیگر این طرح جوانانی که ازدواج کرده اند و مهریه آنها 14 سکه و پایین تر هستند دو میلیون ریال کمک بلاعوض به آنها داده می شود.

وی کمک بلاعوض را متعلق به افراد زیر 29 سال عنوان کرد.

تقوی نژاد جوانان را سرمایه اصلی یک جامعه دانست و با توجه به کم‌کاری در این حوزه خواستار همکاری سایر نهادها جهت اشتغال و کمک به جوانان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین