« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
آوای رودکوف:سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:فتنه 88 با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، افزود: فتنه 88 متفاوت تر از همه فتنه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود چرا که همه دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران به بهانه تقلب درانتخابات آن را ایجاد کردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در فتنه 88  جمهوری اسلامی ایران خسارات مادی و معنوی زیادی را متحمل شد و چه بسا اگر این فتنه نبود ایران اکنون همچون سایر کشورها رشد و پیشرفت بیشتری کرده بود.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه :فتنه 88 موقیعت کشور ایران را در مسائل بین المللی متزلزل و با آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران بازی شد اظهار کرد:اگر در روزهای اول فتنه 88 افرادی بودند که به طراحی این فتنه توسط آمریکا و غرب شک داشتند اما هم اکنون شکی نیست که توطئه  آنها با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود.

وی افزود:وقتی مردم دیدند که بحث تقلب در انتخابات شایعه است تحمل نکردند و با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 همه نقشه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.
وی در ادامه افزود:مردم محور تولید قدرت و مولفه اول در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نهم دی  ماه سال 88 شکست راهبردی دشمن در جنگ نرم بود همچنین یک تمرین و آماده سازی برای ایستادن در مقابل فتنه های احتمالی بعدی است.

ایشان با اشاره به طرح  تشکیل شورای رهبری توسط عده ای محدود و حامی فتنه ، بیان کرد:ما هیچگونه خلا رهبری نداریم و با حضور رهبر با تدبیری چون حضرت آیت الله خامنه ای در هیچ فتنه ای شکست نخواهیم خورد.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: دشمنان اسلام از هم اکنون به دنبال ایجاد فتنه های دیگر است چه بسا برخی از این افراد نیز با اهداف خاصی ثبت نام کرده باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه مردم استان در خواست نموده تا در مراسم 9 دی شرکت کنند و نگذارند که این روز فراموش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: