« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده :نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و آرمان های والای امام و رهبری است

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از لنده ،حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا صبح  امروز در نشست کمیته  برنامه‌ریزی گرامیداشت 9 دی  شهرستان لنده ،با اشاره به ابعاد مختلف فتنه 88 در کشور، یادآور شد: در روز نهم دی ماه 1388، مشروعيت سياسی نظام اسلامی ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده ها ميليونی مردم در ایران اسلامی به جهانيان اعلام گرديد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود: نهم دی ماه ، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان و روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا  تصریح کرد:روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

الهی‌نیا با اشاره به اینکه نهم دی ماه متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست یادآور شد: نه تنها ملت ایران بلکه همان دشمنان داخلی و خارجی ما نیز می‌دانند که 9 دی فارغ از هر جریان و جناح سیاسی شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد :با هوشیاری مردم و تدابیر شجاعانه و عالمانه مقام معظم رهبری ،مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

ایشان در پایان از همه مردم در خواست نموده تا با حضور خود در مراسم یوم الله نهم دی با آرمانهای امام ،انقلاب و رهبری تجدید پیمان مجدد ببندند.

گفتنی است در این مراسم مسولین و روسای ادارات:فرمانداری ،سپاه  پاسداران،جهاد کشاورزی،تبلیغات اسلامی،ارشاد اسلامی،برق،بنیاد شهید،بهزیستی،اطاق اصناف و شورای اسلامی شهر نیز حضور داشته اند.

                                                                                                                                                             

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: