« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
امام جمعه لنده:فتنه گران در سال 88 بی‌شرمانه و بی‌پرده‌ شعار می‌دادند، «انتخابات بهانه است، نظام، نشانه است»

 به گزارش "پایگاه خبری آوای رودکوف"، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرستان لنده درجلسه کمیته برنامه ریزی یوم الله 9 دی این شهرستان ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت به ذکر دلایل برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی ماه سال 88 پرداخت و گفت:در قران کریم داریم که فتنه از قتل بزرگتر است و کسانی هم که فتنه می کنند دنبال یک چیز هستند تا اینکه شما را از دینتون اگر قدرت داشتند برگردانند و تا زمانی که به اهداف خود نرسند دست از تلاش برای براندازی و ضربه زدن به شما  بر نمی دارند.

وی افزود:در  فتنه سال 88 فتنه گران با حمایت دشمنان داخلی و خارجی  دنبال این بودند که ارمانها و ارزشهای انقلاب و امام را از ما بگیرند که در نتیجه، زیانهای بسیار زیادی را به نظام و انقلاب تحمل نمودند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: عده ای عامدانه و با برنامه ریزی چندین ساله با تراژدی تقلب بعد از انتخابات 88به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که در 9دی با بصیرت عاشورایی ملت خنثی شد.

  رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده ضمن اشاره به شعار هایی که در آن ایام سرداده شد بود گفت: آنها بی‌شرمانه و بی‌پرده‌ شعار می‌دادند، «انتخابات بهانه است، نظام، نشانه است». این نشان می‌دهد که آنها با اسلامیت و جمهوریت نظام اعلام جنگ کرده بودند و اعتراض به نتایج انتخابات یک بهانه بوده است.

حجت الاسلام کیانی به گوشه ای دیگر از خیانتهای فتنه گران اشاره کرد و در ادامه گفت:آنها در ماه مبارک رمضان با بشکه های آب آمدند و در شب عاشورای حسینی با حضور در حسينيه جماران به سوت و کف پرداختند و در نتیجه هم اسلامیت نظام را هدف گرفته بودند و هم جمهوریت نظام را ،آنها آرای 40میلیونی مردم را نادیده گرفته و آراء حداکثری ملت را تقلب و یا متعلق به افراد عوام و بیسواد می دانستند و معتقد بودند خواص به فردی دیگر رای دادند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:تا اینجای کار و در فضایی غبار آلود که فتنه گران و همدستان آنها در خارج از کشور ایجاد نموده بودند بعضی ها دچار سردر گمی شده و تشخیص برای آنها دشوار بود اما همین که فضا شفاف شد و دست بیگانگان و عوامل مزدور انها در داخل روشد مردم در 9 دی یکپارچه و هم صدا اعلام نمودند اگر در روز عاشورا اشقیا به جنگ با امام حسین رفته و او را محاصره کردند امروز اجازه نمی دهیم پسمانده‌های عمر سعد و مزدوران خارجی به حریم ولی امر و امام‌مان نزدیک شوند.

ایشان در پایان از مردم و مسولان خواستند تا با رعایت وحدت و همدلی و با حضور گسترده خود در یوم الله 9 دی  برائت خود را از فتنه گران اعلام نموده و مجددا با امام،رهبری و نظام تجدید بیعت نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: