« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
آوای رودکوف : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان انقلاب  اسلامی با اصل نظام مشکل دارند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir ،

امرالله درفشی در گفتگو با خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلام با اصل نظام مشکل دارند آنها قطعا برای خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین ارکان نظام یعنی اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و برای تضعیف جایگاه رهبری بحث حذف شورای نگهبان را مطرح کردند و نوک پیکان را به طرف رهبر فرزانه انقلاب  قرار می دهند.

وی تصریح کرد: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی نشان می دهد نظام سلطه و استکبار پس از شکست در عرصه های مختلف از جمله به کارگیری راهبرد مقابله سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتراف به ناکامی در عملیات ساختن سناریوهای شورش، کودتا و جنگ نظامی تمام ظرفیت های خود را به راهبرد مقابله نرم، تمرکز به تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و الگوی جنگ نرم معطوف ساخته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جبهه متحد معاندین داخلی و خارجی پس از شکست فتنه سال ۷۸ با تکیه بر تجارب حاصل از آن فتنه و آگاهی از وجود برخی زمینه ها از همان زمان در قالب یک برنامه ریزی بلند و هدفمند طرح مبتنی بر فتنه، پس از انتخابات سال ۸۸ هدف و برنامه ریزی خود را عملیاتی کرد.

درفشی عنوان کرد: به طور مشخص مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی در رابطه با فتنه سال ۸۸ نشان می دهد آنها با ظرفیت سازی، سازماندهی ابزارهای مالی، رسانه ای و عوامل داخلی سعی در تضعیف ولایت فقیه، ایجاد شکاف بین مردم و نظام، حذف سپاه، بسیج و نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری را دارند که به هدف شوم خود برسند.
وی ادامه داد: علارغم برنامه های دشمن، عملیاتی شدن تمام ابزارها و ظرفیت های داخلی و خارجی پروژه، سکوت برخی خواص و شخصیت های مرجع و تاثیر گذار ملی در قبال ظلم به نظام و ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸، هتک حرمت عاشورای حسینی اما حماسه اعجاب اور و حسینی ۹ دی در راهپیمایی دهها میلیونی و خودجوش ملت ولایت مدار ایران خاموشی و شکست دیگری بر اردوگاه شیطان بزرگ و ضد انقلاب تحمیل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی و حضور بالنده و به وقت مردم در وقت خطر رمز پیروزی انقلاب اسلامی و عبور موفق کشور از بحران ها و فتنه های فراوان است.

درفشی با اشاره به گذشت ۶ سال از فتنه ۸۸ اظهار کرد: حماسه ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری انقلاب اسلامی ایران مقابل فتنه های نظام سلطه و صهیونیسم است.

وی اضافه کرد: انتخابات آینده به عنوان یکی از مهمترین انتخابات تاریخ سیاسی کشور دشمن را به اثرگذاری بر فرایند اینده سیاسی ایران اسلامی از طریق فعال سازی وابستگان به عوامل فتنه ۸۸ به نفوذ امیدوار ساخته است در چنین شرایطی بر همه دلسوزان و جریان های سیاسی انقلاب اسلامی واجب است تا با روشنفکری های نافذ فتنه دشمن در این عرصه را خنثی سازند و با همراهی مردم که سرمایه و قدرت اصلی نظام هستند اعمال ننگین فتته گران را همچون آیینه شکسته در مقابل انان قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: