« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
آوای رودکوف:معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاق و خود کشی دو آسیب اجتماعی مهم در این استان است

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از یاسوج ،فتاح محمدی در ستاد کارگروه اجتماعی و فرهنگی که یکشنبه، 13 دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: خودکشی و طلاق از جمله مهمترین آسیب های اجتماعی در استان است هرچند که نسبت به کشور آمار پایین است اما این دو آسیب شتاب گرفته اند و در این استان در حال افزایش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای کاهش این آسیب ها در استان باید ستادی در استان تشکیل شود که برنامه ریزی مناسب  بتواند میزان این آسیب ها را در استان کاهش دهد.

محمدی عنوان کرد: در بخش سرمایه های اجتماعی در استا وضعیت مطلوب و رضایت بخش نیست و باید برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم و همچنین افزایش سرمایه های اجتماعی تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی مهمترین عاملی است که در کارآمدی و ارتقاء توانمندی نظام می‌تواند تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالجاری توسط مقام معظم رهبری سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بنابراین مهمترین مسئله افزایش میزان رضایت‌مندی و اعتماد مردم نسبت به مسئولان و دولتمردان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایشگاه کتاب در نیمه اول بهمن ماه در یاسوج برگزار خواهد شد، بنابراین از همه ظرفیت ها و دستگاههای فرهنگی در استان برای برگزاری نمایشگاه کتاب به نحو مطلوب و شایسته استفاده خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد که این نمایشگاه بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

محمدی با اشاره به حضور کاروان فرهنگی موسسه خیریه وفاق سبز علوی در این استان، افزود: این کاروان دومین سفر خود به این استان را در 14 و 15 بهمن ماه سالجاری به استان انجام خواهد داد.

محمدی اضافه کرد: کاروان فرهنگی موسسه خیریه وفاق سبز علوی با محوریت ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با تعدادزیادی از ناشران کشوری در این استان حضور پیدا خواهند کرد همچنین در کنار این موسسه خیریه نهادهایی که توان مالی خوبی دارند نشستی را با دستگاه‌های خدماتی و امدادی مثل کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و ستاد دیه در استان تشکیل و نیازمندی‌ها و ظرفیت استان را بررسی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: