« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
آوای رودکوف:وزیر سابق آموزش و پرورش در همایش اصولگرایان خراسان شمالی در بجنورد با تأکید بر همگرایی اصولگرایان در انتخابات آتی گفت: انتخاب اشتباه در هفتم اسفند شاید قابل جبران نباشد

 به گزارش  به گزارش «پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir»به نقل از  ایرنا ،

حاج حمید رضا بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در دولت دهم پنجشنبه شب توسط شورای همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی برای سخنرانی دعوت شده بود ، در این همایش افزود: ما مجلسی می خواهیم که استوانه و پشتوانه نظام باشد و تفکر امام (ره) و نظام در آن حاکم شود تا آمریکا ناامید شود.

وی تشکیل چنین مجلسی را زمینه ساز پیروزی های جمهوری اسلامی در سطح بین الملل و نجات ملت های منطقه ازجمله عراق و سوریه دانست و با اشاره به حوادث صدر اسلام و شبیه نمایی شرایط سیاسی حاکم بر کشور با آن دوران افزود: نظام ما در تمام جبهه های مبارزه با تفکر آمریکایی با اقتدار پیروز شده و امروز تنها نگرانی ما از پشت جبهه است که مبادا کسانی که دور علی (ع) جمع شده اند، بخواهند او را مجبور کنند که به مالک که به خیمه معاویه رسیده است، بگوید تا برگردد و انتخابات آتی از این جهت برای ما اهمیت دارد.

ی که نماینده تشکل وزرای سابق احمدی نژاد موسوم به جبهه «یکتا» در ائتلاف سراسری اصولگرایان است، ادامه داد: باید مجلسی با این هدف تشکیل شود که اراده آمریکا در اقتصاد ما تأثیرگذار نباشد.

وی با انتقاد از برنامه های اقتصادی دولت یازدهم و عملی نشدن وعده ها تصریح کرد: بزرگ ترین هدف مجلس آینده باید شکستن رکود اقتصادی باشد.
وی با ابراز رضایت از جلسات اخیر اصولگرایان در تهران، آن را نویدبخش پیروزی این جریان در انتخابات هفتم اسفند توصیف کرد و افزود: راهبرد اصولگرایان در این انتخابات ساماندهی نیازهای پشت جبهه کشور در عرصه مبارزه با تفکر آمریکا و عوامل داخلی و خارجی آن به ویژه شکستن رکود کشنده اقتصادی است.

حاجی بابایی اضافه کرد: اگر امروز میلیون ها بیکار در کشور وجود دارد، نشأت گرفته از توطئه های انتخابات 88 است، چون دانسته یا ندانسته اقتدار نظام را از بین بردند و با تحریم های پشت سر هم ما را دچار مشکل کردند و کشور را به لبه پرتگاه بردند.

وی با اشاره به کلیدواژه هایی مثل بصیرت و نفوذ، بیان کرد: بعضی خواص 20 سال است که از قطار مردم و رهبری جا مانده و عقب افتاده اند و جاهلیت هم به این معناست که بر اساس بصیرت عمل نکنیم.

وی با ارائه تحلیل خود از روند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و رویارویی با تفکر آمریکایی تصریح کرد: فرزند امام (ره) هم شیخ نمر و زکزاکی هستند که از او تبعیت می کنند و نزد ما اصولگرایان هم مقبولیت هر کسی به میزان تبعیت او از رهبری است.

پیش از سخنان حاجی بابایی، «علیرضا صحراگرد» معاون اسبق استانداری خراسان شمالی و عضو مستعفی شورای مشاوران استاندار دولت یازدهم به نمایندگی از اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان، گزارشی از روند شکل گیری این ائتلاف ارائه کرد.

در این همایش شماری از چهره های اصولگرای استان از جمله اکثر نامزدهمین دوره انتخابات این جناح سیاسی چند مدیر سابق دستگاه های اجرایی و همچنین دیگر نامزدهای مطرح این جناح سیاسی حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: