« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
آوای رودکوف:در اقدامی جالب ،دکتر رضا دهبانی پور از معلمان دوره ابتدایی اش در مراسم خادمان و پایه‌گذاران آموزش ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کردند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مراسم تجلیل از پیشگامان (معلمان) ابتدایی استان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
در این مراسم دکتر دهبانی پور از ذوج فرهنگی که حدود 40 سال قبل معلمان پایه دوم و چهارم ابتدایی شان بودند به رسم ادب و احترام  به مقام شامخ آنان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل  کرد.
در متن لوح سپاس آمده است:

قال امیرالمومنین(ع): من علمنی حرفاً فقد صیرنی عبداً
هر کس چیزی به من بیاموزد مرا بنده خویش کرده است

آموزگار و استاد گرانقدرم جناب آقای سید نعمت الله هاشمیان آموزگار و استاد گرانقدرم سرکارخانم  معصومه صفایی در قاموس قلبم واژه ای که بتواند بیانگر احساس تابناکم باشد و بتوانم در
قالب آن سپاس و حقشناسیم را برای زحمات بی دریغ و عاشقانه شما بیان کنم نیافتم. کلام سبز تو سبزینه کوچه های زندگی و صفا بخش خاطره پر دغدغه همه شاگردانیست که در مکتبتان درس زندگی و انسان بودن فرا گرفتند.
در پیشگاه دل، ضمن ستایش و نیایش خالق هستی بر خود واجب دانستم که از صمیم قلب و به رسم مهر سپاسگزاری از تلاش و کوشش خالصانه شما و آموزه های ماندگاری که در مکتب مهر تان آموختم صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.
از خداوند منان هستی بخش همواره برایتان سلامتی آرزو می کنم و امیدوارم پاداش تلاش سوختن و ساختن شما ذخیره بهشت سرمد باشد.

شاگرد کوچک شما در دبستان بید بلند
رضا دهبانی پور

گزارش تصویری/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: