« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
آوای رودکوف:این روزها در صفوف نانوایی، در تاکسی ها، مجالس ختم، مجالس عروسی، دانشگاهها و حتی مدرسه ها صحبت از انتخابات است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، با نزدیک شدن به هفت اسفند تنور انتخابات نیر در حال داغ تر و داغ تر شدن است.

برخی می خواهند تا تنور داغ است نان خود را بچسبانند برخی نیز نان خود را چسبیده به حساب می آورند و منتظر هستند که هفت اسفند که روز دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین خبرگان رهبری است نان  پخته شده خود را بردارند.

انتخابات در شهرستان های بویراحمد و دنا با ورود اشخاص شاخص سیاسی چون ، ستار هدایت خواه ،  باقر موسوی جهان آباد، غلام محمد زارعی بسیار داغ تر از انتخابات گذشته خواهد بود.

در صفوف نانوایی، در تاکسی ها، مجالس ختم، مجالس عروسی، دانشگاهها و حتی مدرسه ها صحبت از انتخابات است.

اکثر افراد بر این باور هستند که با ورود سید باقر موسوی جهان آباد این انتخابات بسیار با شکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد اما نکته قابل توجه اینجاست که آیا این فرد ، تایید صلاحیت خواهد شد یا نه ؟ او تا کنون یک خان را که تایید هیئت اجرایی استان بود را گذرانده است اما آیا بقیه خان ها را خواهد گذراند آیا در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی او فرد رقیب ستار هدایت خواه و غلام محمد زاعی خواهد بود؟باید منتظر بود تا رای نهایی شورای نگهبان که تا ۲۷ بهمن صادر خواهد شد چگونه است.

شنیده های ما حاکی از آن است که احتمال تایید صلاحیت ایشان .... است اما در صورت تایید نشدن با توجه به تعداد زیاد طرفداری که دارد چه کسی را به طرفدارانش معرفی خواهد کرد ؟ شانس ستار هدایت خواه بیشتر است یا غلام محمد زارعی و یا بهرامی ....

در هر صورت هر فردی چه اصولگرا چه اصلاح طلب به مجلس شورای اسلامی راه یابد به عنوان نماینده همه مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا خواهد بود و تنها به دنبال آباد کردن محل تولد خودش که در حوزه انتخاباتیش قرار دارد نباشد تنها به فکر جدول کشی، تیرچراغ برق زدن و اسفالت کردن خیابانهای محل تولدش نباشد اما متاسفانه دیده شده اکثر نماینده هایی که به مجلس رفته اند اگر به محل تولد یا محل زندگیش توجهی بیندازید بسیار پرزرق و برق تر از روستاها یا شهرهای اطرافش است در حالی که روستاهایی در این استان وجود دارد که در وضعیت نامناسبی قرار دارند خانواده هایی هستند که هنوز در خانه های خشتی زندگی می کنند روستاهایی هستند که در زمستان به دلیل وضعیت نامناسب جاده های گلی که دارند دانش آموزان آن روستا باید باید با لباس گلی به مدرسه بروند.

مردم این استان به ویژه مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا نماینده ای در مجلس شورای اسلامی می خواهند که بخشی از مشکلات آنها را بر طرف کند مهمتر اینکه در مجلس شورای اسلامی تنها حضور فیزیکی نداشته باشد بلکه بتواند از حقوق مردمش دفاع کند بتواند اقتدار و صمیمیت مردمش را به همه نشان دهد مردم این استان همیشه با حضور خود در صحنه های مختلف  نشان داده اند که پای این نظام ایستاده اند نماینده آنها نیز در مجلس شورای اسلامی  باید قدر این مردم را بداند، در جهت رفع مشکلات آنها قدم بردارد و نیز پاسدار این نظام الهی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: