« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۸
برخي منابع غيررسمي گفته‌اند: صلاحيت تعداد زيادي از فعالان سياسي كه كانديداي نمايندگي مجلس دهم شده بودند از جمله علی مطهری و مصطفی معین رد صلاحیت شده‌اند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

یک سایت نزدیک به دولت نوشت: در حالي‌كه قرار است تا پايان وقت اداري امروز (شنبه) شوراي نگهبان نتيجه احراز صلاحيت‌هاي كانديداهاي مجلس را به داوطلبان اعلام كند، برخي خبرها حكايت از رد صلاحيت گسترده داوطلبان اصلاح‌طلب، حاميان احمدي‌نژاد و حتي نزديكان به دولت در استانها دارد. در مرحله اول بررسي صلاحيت‌ها كه نقش اصلي در آنها را استعلام‌هاي 4 نهاد رسمي ايفا مي‌كرد درصد بالايي از داوطلبان تاييد صلاحيت شده بودند كه همين امر خشم اصولگرايان افراطي و رسانه‌هاي نزديك به آنها را در پي داشت به نحوي كه صراحتا از شوراي نگهبان درخواست نمودند كانديداهاي نزديك به اصلاح‌طلبان و دولت را ردصلاحيت نمايند!

خبرهاي تاييد نشده در اغلب استان‌ها حاكيست كه تمامي و يا درصد بالايي از کاندیداهای اصلاح‌طلب رد صلاحیت شدند. همچنين برخي اخبار از رد صلاحيت افراد نزدیک به احمدی‌نژاد نيز حكايت مي‌كند و برخي منابع غيررسمي گفته‌اند: صلاحيت تعداد زيادي از فعالان سياسي كه كانديداي نمايندگي مجلس دهم شده بودند از جمله علی مطهری و مصطفی معین رد صلاحیت شده‌اند. در بين چهره هاي شاخص حامي احمدي‌نژاد نيز گفته مي‌شود زاکانی، رسايي، كوچك‌زاده (سه نماينده كنوني مجلس) رد صلاحیت شده اند.

همچنين گفته مي‌شود تعداد قابل توجهي از نمایندگان فعلی مجلس هم ردصلاحیت شده است. در حال حاضر بهارنيوز، اين خبرها را نمي‌تواند به طور مستقل تاييد كند و بايد تا عصر شنبه منتظر ماند و ميزان رد صلاحيت شدگان را به طور رسمي از كانال سخنگويان شوراي نگهبان و وزارت كشور مطلع شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
الیته طرفداران احمدی نژاد خصوصا این سه نفر به هیچ وجه رد صلاحیت نمی شونددلتون را خوش نکنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: