« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
آوای رودکوف:مشاور فرماندار کهگیلویه از اجرای طرح غربالگری سرطان سینه بر روی 250 خانم در روستای کلایه سفلی از توابع شهرستان کهگیلویه به صورت رایگان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت الهه شکیبایی در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری شبکه بهداشت اجرای طرح تست غربالگری سرطان سینه را در کهگیلویه را و همه روستاهای بخش مرکزی آن و خود شهر دهدشت اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: این طرح برای اولین بار در روستای کلایه سفلی به عنوان پایلوت با حضور دو متخصص ماما کار خود را آغاز کرد.

مشاور فرماندار کهگیلویه در امور بانوان عنوان کرد: اجرای طرح تست غربالگری سرطان سینه زنان بر روی 250 خانم در روستای کلایه سفلی در 2 روز انجام شد.

مشاور فرماندار کهگیلویه در امور بانوان با بیان اینکه این طرح به صورت هفتگی در روستاها برگزار می شود گفت:  قبل از ورود به روستاها با همکاری دهیار و بهورز آن منطقه اطلاع رسانی لازم جهت آگاهی بانوان در خصوص این بیماری به بانوان داده خواهد شد.

شکیبایی اجرای این طرح در مرحله اول را رایگان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر در این تشخیص داده شود کسانی مشکل دارند با ارجاع آن ها به ماموگرافی در بحث هزینه های آن ها کمک خواهد شد.

به گفته شکیبایی این طرح در روستاهای بالای50 خانوار و افراد بالای 20 سال اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: