« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
شخصیت کاریزما و تفکرات سیاسی ایشان که در شرایط حساس سنجیده ترین و کارآمدترین تصمیمات را گرفته و از خود شخصیتی معتدل در اذهان عمومی ترسیم نموده اند،که الحق و الانصاف ایشان را باید ("حاجی اعتدال") لقب داد

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

مبین علی شیرمنش:موج تخریب شخصیت و تحریف عملکرد نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دنا از ۴سال پیش در رسانه های وابسته به رقبای سنتی و فضای مجازی و در محافل خصوصی کلید خورد و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم این موج شدت بیشتری می گیرد، و اقدامات بدور از اخلاقیات توسط ستاد رقیب سنتی افزونتر می شود، سوال بسیار مهم در این میان این است که چرا در طول این ۴سال و در حال حاضر در بین کاندیداهای این حوزه انتخاباتی جناب حاج زارع آماج این همه تهمت و افترا و تحریف عملکرد بخصوص از جانب یک ستاد خاص واقع می شود؟ دلایل با کمی تامل و تفکر روشن است!چند دلیل ساده که موجب این همه تخریب می شود:

۱. اکثر مردم به این نتیجه رسیده اند که با مقایسه ی کارنامه و عملکرد کاری ایشان در این ۴سال نسبت به کارنامه و عملکرد رقیب سنتی ایشان در آن ۸سال قبل از ایشان(دوره نمایندگی جناب هدایتخواه) ،از وزن و حجم و شتاب بیشتری برخوردار می باشد( علی رغم قرار گرفتن دوره نمایندگی جناب حاج زارع در اوج تحریم های ظالمانه غرب و کاهش شدید بودجه های عمرانی کشور)،و در نتیجه اعتماد دوباره ی مردم به این انسان شریف و خدوم امری قطعی است.

۲. با توجه به شرایط جدید منطقه و آغاز دوران پسابرجام و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و رد صلاحیت بزرگانی از تبار بویراحمد همچون(سید اصلاحات باقر موسوی،دکتر نیکبخت،حاج رجائی نسب،دکتر وکیلی،دکتر مندنی پور و مهندس پناه و...) لزوم انتخاب شخصی همسو با تفکرات اعتدالی و فراجناحی و در هماهنگی با دولت(در جهت قدرت چانه زنی در گرفتن اعتبارات و گشایش در مشکلات این حوزه و استان) را می طلبد و نه انتخاب شخصی با تفکرات افراطی و کهنه که دائما در حال ایجاد تنش و اصطکاک با دولت یازدهم باشد(منظور تفکرات جناب هدایتخواه میباشد).

۳. شخصیت کاری و جهادگر، و منحصر بفرد حاج زارع ، چه آن زمان که بعنوان یک جهادگر در پشتیبانی جنگ مشغول به خدمت بودند و چه بعد از آن که در استانداری و سایر ارگان ها مشغول خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند. گواه این استدلال مضمون سخنان یکی از نمایندگان مجلس نهم درباره حاج زارعی است که گفتند:(از پرکارترین نماینده های مجلس نهم که با حساسیت خاصی پیگیر مسائل و مشکلات مردم و حوزه نمایندگی خود و در مجلس شواری اسلامی و در وزارتخانه ها و سایر نهادها را میتوان نام برد جناب حاج زارعی است)
۴. شخصیت اخلاقی ایشان در برخورد با مردم که همه ایشان را به خوشرویی و ادب و متانت در گفتار و رفتار می شناسند.

۵. شخصیت کاریزما و تفکرات سیاسی ایشان که در شرایط حساس سنجیده ترین و کارآمدترین تصمیمات را گرفته و از خود شخصیتی معتدل در اذهان عمومی ترسیم نموده اند،که الحق و الانصاف ایشان را باید ("حاجی اعتدال") لقب داد و بحق چنین لقبی برآزنده ی این انسان شریف و خدوم است که خود را وقف مردم نموده است،و همیشه دغدغه ای جز خدمت صادقانه و مخلصانه به این استان و این مردم شریف را نداشته اند.

۶. تحرکات ستاد رقیب سنتی جناب هدایتخواه در طول این ۴سال نشان می دهد که سنگینی شکست اسفندماه سال ۱۳۹۰ چنان داغی بر دل آنها گذاشته که جای آن به این زودی ها التیام نمی یابد چرا که در تاریخ بویراحمد و دنا ثبت گردیده است و این بزرگواران در پی عقده گشایی از آن انتخابات و در پی تلافی آن انتخابات به هر قیمتی شده اند و در این راستا برای فرار از شکست مجدد به هر وسیله ای متوسل میشوند. بنابراین ترس از شکست مجدد باعث گردیده که این عزیزان دست به این اقدامات شنیع و منزجر کننده که بدور از اخلاق اسلامی و انسانیست زنند.
7. تجربه یک دوره نمایندگی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و داشتن ارتباطات قوی در دولت یازدهم و وزارتخانه ها و نهادها و دستگاههای دولتی که این خود امتیاز بزرگی در سرعت بخشیدن به کارها و پروژه ها ی ناتمام است.

در پایان از خداوند متعال میخواهیم که این برادران افراطی را به راه راست هدایت و اصلاح نماید و چشمانشان را باز و بینا بفرماید و ظرفیت مواجه شدن با واقعیات امروز جامعه را به آنها دهد و ببینند که مردم فهیم و بصیر بویراحمد و دنا ۴ سال است که از جناب هدایتخواه و جریان افراطیگری عبور نموده و راه خود را با حاجی اعتدال گره زده اند. و همچنان برای سربلندی و سرافرازی بویراحمد و دنا و گذر از محرومیت ها و رسیدن به توسعه گام در این راه نهاده اند و همچنان بر پیمان خود با حاج زارعی،حاجی اعتدال و توسعه هستند و خواهند بود.
البته که خداوند با صابران است...
یا زهرا...

 

 اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان «پایگاه خبری آوای رودکوف» است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان  می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
کاردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
3
پاسخ:
اولا که خط سیاسی زارع در سالهای اخیر متفاوت بوده ....
دوما در این دوره چه کاری انجام گرفت که بگوییم کار او بود یا دولت تدبیر
سوما خدا وکیلی هدایت خواه باید برای رئیس جمهوری ثبت نام کند نه نماینده مجلس و باید رقیب روحانی و قالیباف و حتی احمدی نژاد شود.
بدرود
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
1
پیشنهاد میکنم دکتر هدایت خواه بعد از نمایندگی مجلس و در سال 96 برای ریاست جمهوری ثبت نام کند
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
3
0
ا. الحق که این لقب برازنده ایشونه و اصلا مهم نیست که دشمنان ایشون چی میگن هیچ کس توانایی تخریب ایشون رو نداره چون جایگاه ایشون در قلب تک تک مردم بویراحمد و دناست
امین آوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
1
تا اونجا که ما میبینیم آقای زارع کاری نکردن. تو مجلس هم وزنه سنگینی برای استان نبودن.
دکتر هدایت خواه هم سواد بسیار بالایی دارند هم نطق های قوی تری در مجلس داشتند.البته نمیدونم چی شده که آقای زارع داره خودشو میچسبونه به دولت . اما در هر صورت نه دولت کاری برای مردم ما کرده نه حاج زارع.
سفلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
ایشون نتونستن حتی پل دوم بشار در کمربندی یاسوج(میدان عدل به اکبرآباد)رو به ثمر برسونن بعد خودشون رو با هدایتخواهی مقایسه میکنن که قریب به یک تریلیون تومان بودجه محور بابامیدان رو تونست به استانمون اختصاص بده مابقیش بماند...اعتدالش برا ما عزت و کار عمرانی و...نشد،اینطور ما رو از واژه اعتدال میترسونه....تا دور قبل که اصولگرا بودن چی شد اعتدال گرا شدن؟؟؟!!!؟!
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
2
0
انصافا نظرت اصلا مهم نیست،

فعلا داخل بویراحمد بتونه حفظ آرای بکنه،ریاست جمهوری پیشکش
سامر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
1
1
حاجی زارعی از هر لحاظ بهتر و سالم تراز بقیه،چون هرکدام کش رفتن،ولی حاجی نه، ولی آقای فوق لیسانس الاهیات چ ربطی ب ریاست جمهوری و مجلس،سیاست داره
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
هدایتخواه نماینده ای ملی و فرا استانیست قدرش را بدانید و حرمتش را نگه دارید او مورد احترام و تکریم بسیاری از بزرگان مملکتی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: