« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:تولید نان های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را برطرف کرده است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،داریوش دیودیده صبح امروز در بازدید از کارخانه گروه صنایع غذایی کوبودنای یاسوج، اظهار داشت: تنوع تولیداتی سبب شده کوبودنا بعنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب کشور در تولید نان های صنعتی مطرح گردد.

دیودیده با اشاره به اینکه تولید آزمایشی در کوبودنا با موفقیت انجام گرفته است، افزود: در آینده ای نزدیک افتتاح رسمی با حضو مسولان کشوری و استانی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: تولید نان های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را برطرف کرده است.

به گزارش  آوای رودکوف ،کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید  و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی مجهزترین و بزرگترین کارخانجات  تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه گذار این طرح در شرف راه اندازی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: