« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴
آوای رودکوف: انتشار تصاویری از دیدار کوتاه ستار هدایت خواه و مهدی روشنفکر در فضای مجازی گواهی است بر این ادعا و حال باید ماند و دید که آیا این تلاش ها منتج به نتیحه خواهد شد یا خیر !

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir از یاسوج،

با اعلام نظر هیات نظارت استان در خصوص رد یا تایید صلاحیت نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا حدود زیادی راهبرد گروه های سیاسی برای شرکت در این انتخابات مشخص شده است.

تحلیل گران جریان اصولگرایی در شهرستانهای بویراحمد و دنا این روزها با حضور چهرهای برجسته این جریان در انتخابات مجلس دهم از جمله ستار هدایت خواه  امیدواری زیادی دارند و با رایزنیهای گسترده توانستند جمع بزرگان و معتمدین این تشکیلات را رونق بیشتری دهند.

تلاش های گسترده شورای ائتلاف اصولگرایان در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت وحدت و کنارگیری اصولگرایان به نفع همدیگر بارقه امیدی را در دل هواداران اصولگرای بویراحمد و دنا ایجاد کرده که باید دید ایا این ارزو به واقعیت خواهد پیوست و یا در دلها ماندنی خواهد شد.

در این بین انتشار تصاویری از دیدار کوتاه ستار هدایت خواه و مهدی روشنفکر در فضای مجازی گواهی است بر این ادعا و حال باید ماند و دید که آیا این تلاش ها منتج به نتیحه خواهد شد یا خیر !

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ماركون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
شما بهش رنك وبو ندين خبرى نيس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: