« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
 آوای رودکوف:در بیست و سومین نشست تخصصی دوره جدید دین پژوهان:تجلی معانی و مفاهیم زیبا شناسی در شهرسازی اسلامی مورد بررسی و نقد قرار می گیرد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در این کرسی آزاد اندیشی دینی، پژوهش برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات توسط جناب آقای ستاری ساربانقلی، دکترای شهر سازی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران مورد ارزیابی و نقد محققین قرار می گیرد.
دبیر شورای دین پژوهان اعلام کرد: در این پژوهش مفاهیم زیبا شناسی در شهر سازی اسلامی با استناد بر آیات قرآن کریم و روایات چهارده معصوم (علیهم السلام) و اینکه خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد، و شهرهای اسلامی باید نمودی از حس زیبایی دوستی باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.
دکتر پیمان افزود: علیرغم بحث های فراوان در باب هویت اسلامی هنوز مفهوم شهر اسلامی بطور دقیق ترسیم نشده است و به کاربردن اصول تفکر زیبا شناسی در شهرهای اسلامی می تواند سبب حل معضلات شهری نظیر ویرانی محیط زیست و آلودگی های صوتی و بصری وفضای شهری شود.
این نشست علمی روز چهارشنبه 7 بهمن ماه ساعت 19:00 در محل دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور واقع در قم- میدان رسالت- بلوار سمیه- جنب بانک کشاورزی- پلاک 27 برگزار می شود.
دبیرخانه دین پژوهان کشور از اساتید و محققین و مدیران و طلاب و علاقه مندان جهت شرکت در این نشست علمی تخصصی دعوت به عمل آورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: