« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
آوای رودکوف:فرماندار کهگیلویه خواستار تعامل و هماهنگی روابط عمومی‌ها با رسانه ها جهت درج اخبار شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در نشستی با روابط عمومی های ادارات شهرستان کهگیلویه خواستار هماهنگی روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه جهت انتقال اخبار شد و بیان کرد: اطلاعاتی که روابط عمومی ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند باید همراه با واقعیت باشند، نه به گونه ای که ذهن مردم را تشویش کند.

فرماندار کهگیلویه انتخابات پیش رو را یادآور شد و با بیان اینکه مشارکت مردم همیشه مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده است گفت: مشارکت سیاسی مردم در 36 سال نظام جمهوری اسلامی برای برقراری و ثبات سیاسی کشور کمک‌های خوبی می‌کند.

پوزش با توجه به در پیش‌رو بودن پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت تبیین یاد و خاطره امام و شهیدان را از وظایف روابط عمومی‌ها به نسل جوان عنوان کرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها بیان عملکردهای اداره خود در این 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی همراه با آمار درست و صحیح می باشد.

وی قانون را فصل‌الخطاب همه مسائل دانست و خاطرنشان کرد: این قانون است بین اصل حاکمیت و رعایت اسلامی که انتخاب شدگان به عهده انتخاب کنندگان است.

پوزش خواستار تعامل و هماهنگی روابط عمومی ها با همه حوزه ها خصوصا روابط عمومی فرمانداری جهت اجرای برنامه های ملی و مذهبی شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: