« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
آوای رودکوف:معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم حضور مدیران کل در همه نشست ها به خصوص شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و گفت: مدیران جلسات شورای فرهنگ عمومی را جدی بگیرند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان در یاسوج به طرح سنجش سرمایه اجتماعی اشاره کرد و گفت: حدود ٣٠ نشست در دفتر مقام معظم رهبری و ١٠٠جلسه کاری در وزارت کشور با حضور همه وزارتخانه هایی که در این حوزه مسئولیت داشته و صاحب نظر بودند، برگزار شد.

وی با اذعان به اینکه هر چند درصد خطاهایی در طرح سنجش سرمایه اجتماعی وجود دارد، اظهار داشت: ولی واقعیت امر این است که این آمار زنگ خطری برای جامعه محسوب می شود.

محمدی اظهار داشت: هر چند که استان کهگیلویه و بویراحمد در سرجمع جزء استان های خوب کشور بوده ولی در شاخص های اعلام شده استان زیرشاخص متوسط کشوری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این آمار مربوط به سال ٩٣ بوده و امسال باتوجه به شرایط شاید آمار بهتری داشته باشیم؛ ولی در بعضی از موارد عمومی و حق الناس تبعیض داریم و در کشور تقریبا وضعیت این گونه است.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران، یادآور شد: باید کیفیت خدمات به مردم افزایش و ضابطه و قانون را در ارتباطات در نظر گرفت؛ ضمن این که متاسفانه این آمارها برای جامعه اسلامی هشدار محسوب می شود.

محمدی در ادامه از عدم حضور مدیران کل در همه نشست ها به خصوص شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و گفت: مدیران جلسات شورای فرهنگ عمومی را جدی بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اساس مشکلات کنونی جامعه را مشکلات فرهنگی خواند و افزود: متاسفانه مدیران به این نشست ها کمتر اهمیت می دهند.

وی گفت: اگر مدیران به نشست ها و جلسات شورای فرهنگ عمومی اهمیت دهند، شاهد رفع بسیاری از مسائل و معضلات کنونی جامعه خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: