« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
آوای رودکوف:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش برای برگزاری روز فرهنگ و هنر هریک از شهرستان های استان در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، دکتر رضا دهبانی پور در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی و ارزشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی اجرای این کار بزرگ را نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه های و نهادهای فرهنگی دانست و افزود: هر چند در شرایط مالی خوبی نیستیم ولی با برگزاری نشست هایی در استانداری استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب گرفته شد.

دهبانی پور با اشاره به اینکه امروز غرفه بندی این نمایشگاه آغاز می شود، اظهار داشت: از دفتر امام جمعه یاسوج، فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، اداره کل زندان ها، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و... به جهت همکاری در برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نمایشگاه ١٢ بهمن با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) افتتاح و تا ١٨ بهمن ادامه دارد.

وی از تلاش برای برگزاری روز فرهنگ و هنر هر یک از شهرستان های استان در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد و یادآور شد: در این راستا با کمبود اعتبارات مالی مواجه هستیم ولی تلاش می کنیم که مردم با آداب، رسوم و سبک زندگی و مفاخر هر شهرستان آشنا شوند.

دهبانی پور همکاری همه سازمان ها و نهادها در برگزاری مطلوب نمایشگاه بزرگ کتاب استانی را خواستار شد و عنوان کرد: این رویداد فرهنگی فقط متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده بلکه متعلق به اهل مطالعه و فرهنگ و همه آحاد جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام بیش از ٢٠٠ ناشر در این نمایشگاه سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: ١١٠ غرفه برای نمایشگاه طراحی شده و از ناشران مطرح کشوری که آثار آنها برای اصحاب فرهنگ و هنر استان شناخته شده دعوت شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب این استان با تعدادی از استان ها همزمان شده و شاید برخی از ناشران برای حضور در نمایشگاه استان های بزرگتر اعلام حضور کنند.

شایان ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٢ لغایت ١٨ بهمن همه روزه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٥ تا ١٩ در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) پذیرای علاقه مندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: