« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
آوای رودکوف-معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مهمترین دغدغه نظام در انتخابات حضور حدااکثری است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،فتاح محمدی در نشست ارتقای اجتماعی انتخابات  افزود: مهمترین راهبردی که به دنبال تحقق آن هستیم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که دغدغه اول نظام و مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای برگزیدن شایستگان از میان مصلحان به همراه دارد  وقتی مشارکت حداکثری باشد بدون شک مسئولان نیز باید تلاش کنند که در کنار این مشارکت حداکثری بستر امنیت را نیز ایجاد کنند.

محمدی عنوان کرد: رعایت اصل بی طرفی، رعایت اخلاق، قانون گرایی و قانون مداری به عنوان الزاماتی هستند که باید رعایت شود و بستر را برای حضور حداکثری فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجریان انتخابات، ناظران همچنین بازرس های انتخابات می توانند با حضور قانونمند خود در حضور حداکثری انتخابات نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: این سه گروه آموزش های کافی را دیده اند و تلاش شده است که بتوانند بسترسازی لازم برای برگزاری انتخابات انجام دهند و اعتماد مردم را که سرمایه های اجتماعی این نظام هستند را حفظ خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: تا اندازه ای زمینه های لازم برای برگزاری انتخابات سالم انجام شده است، صدا سیما و رسانه ها نیز باید در رابطه با سالم سازی و قانون مندی فضای انتخابات تلاش کنند با توجه به اینکه میزگردهای خوبی در صدا و سیما پخش می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم نیز باید در جهت برگزاری این انتخابات همکاری کنند از همه مردم انتظار داریم که در کنار حضور پرشور و با بصیرتی که دارند اخلاق اسلامی را نیز رعایت کنند داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز باید در برگزاری انتخابات سالم و با نشاط همکاری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: