« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
آوای رودکوف:با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد اختتامیه سوگواره عکس عاشورایی و شهدا برگزار و از برگزیدگان عکس و هنرمندان تعزیه‌خوان برتر شهرستان لنده‌  تجلیل شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،صبح با حضور دکتر دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، آزاد خردمند معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل ارشاد ،فرماندار و جمعی از شورای اداری شهرستان  ، سردار واهبی زاده ، جمعی از خانواده‌های معظم  شاهد و ایثارگران، کارگردان سریال تلویزیونی پد خندق و .... مراسم اختتامیه سوگواره عکس عاشورایی و شهدا در لنده برگزار شد.

اسماعیل زارعی مسئول اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده در ابتدای این جلسه با خیر مقدم به حضار و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ،مراسم  سوگواره عکس عاشورایی و شهدا را  با محوریت دو شهید گرانقدر، سردار جان‌محمد کریمی و محمد سهرابی‌ثانی از شهدای دفاع مقدس و مبارزه با گروه تروریستی پژاک دانست و افزود:خوشبختانه شهرستان لنده به لحاظ پتانسیل و استعداد‌های هنری در سطح استان جایگاه خوبی به خود اختصاص داده و تا کنون در عرصه‌های مختلف عکس، شعر، متن ادبی، تئاتر، تعزیه(که خود خواستگاه تعزیه استان است) را به خود اختصاص دهد.

در ادامه این مراسم به ترتیب ، فرماندار لنده ،مدیر کل ارشاد اسلامی ،محمد نوروزی و سردار واهبی زاده به ایراد سخن پرداختند و در پایان از برترین های جشنواره عکس و بازیگران تعزیه تجلیل بعمل آمده است.

                                                     

این خبر در حال تکمیل است...

                                                                                                        

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: