« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
زارعی خود را نوکر مردم میداند و تمام قد تمام فشارها، تخریب ها و تحریف ها را به جان خرید تا در پیشگاه مردم شرمنده نباشد، هرچند که وجود نقایصی در حوزه نمایندگی مجلس طبیعی است

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

رضا مبین :با توجه به نوشته ای که از روی حسادت ها و بغض ها سعی در تخریب شخصیت و تحریف عملکرد نماینده محترم بویراحمد و دنا تحت عنوان (تزلزل در اردوگاه نماینده)در یکی از سایت های خبری بیان شد بر خود واجب دانستم که با قلم هرچند ناچیز به شما و دوستانتان  نکته ای را یادآوری نمایم.

  اردوگاه نماینده پر است از نخبگان سیاسی که با توجه به رویکردهای جدید در سبک نوین ایرانی-اسلامی مباحثی مانند اپورتونیسم، فاکسیونالیسم و فاناتیسم ناکارآمد و معیوب و از دور خارج شده اند و در اردوگاه نماینده شریف و خدوممان تهی از جایگاه است، با توجه به خزعبلاتی که ایراد فرمودید و پر بود از شانتاژهای سیاسی در تشویش افکار عمومی سؤالی از محضر حضرات افراطیون و تندروها دارم تا کنون چیزی به اسم نظریه آشوب در سبک زندگی شنیده اید؟! مطمئناً که حضرات تندرو نشنیده اند و بنده حق را به شما میدهم چرا که با توجه به تفکرات افراطی و کهنه که هنوز در اپورتونیسم و فاکسیونالیسم و فاناتیسم سیر میکند و از قافله توسعه و پیشرفت فکری، اجتماعی جا مانده اید طبیعی است که گوشتان با این اصطلاحات نامأنوس باشد.

نظریه آشوب از پارادایم نوعی نظم در بینظمی صحبت می نماید و در این تئوری افراد با توجه به مقتضیات زمانی و مکانی و فارغ از منفعت طلبی شخصی، منافع جمعی را در نظر میگیرند، تصمیمهای سرنوشت ساز را با استفاده از خرد جمعی ارائه می دهد؛ و اتفاقاً در این نظریه جایی برای هزینه کردن وقت و فرصت سوزی وجود ندارد و نمونه ای است که حتی الامکان به تصمیم سازی ها بر اساس مشی اعتدال همراه با اصلاح تصمیمات گذشته دست می زند و نگاه در تصمیمات در جانبداری از حق و با توجه به مقتضیات زمانی آن است. با این تحلیل ساده تصمیمات زارعی در شرایط مختلف و متفاوت امری بدیهی است و انسان منصف باکمی تعقل به درستی این تصمیمات احترام می گذارد.
حاج زارعی مردی است بزرگ که این روزها از طرف ۳ضلع رقبای افراطی و تندرو مورد هجوم شدیدترین تخریب های تاریخ انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان قرار گرفته است. زارعی مردی است از جنس خدمت، خدمتی صادقانه و بی منت، مردی از جنس جهاد، برای سازندگی، مردی که با تمام وجود برای زدودن چهره محرومیت ها از بویراحمد و دنا خود را در طبق اخلاص گذاشت و خود را وقف مردم نمود.
در طول این ۳سال و اندی که ایشان در راس نوکری مردم بویراحمد و دنا بودند تمام تخریب ها را به جان خریدند تا دست شما ۳ضلع افراط را که ۸سال تمام همه چیز را منحصر به خود نمودید و بجای شایسته سالاری ها، فرد سالاری ها(ارژنگ سالاری ها) را جایگزین نمودید و شدیدترین برخوردها و صف بندیهای سیاسی را در جامعه ترویج دادید را از دامان بویراحمد و دنا قطع نماید.

یکی از میثاق هایی که اردوگاه زارعی از همان ۱۲سال پیش برای خود نقشه راه قرار دادند خدمت صادقانه، حمایت از طبقه محروم جامعه که اتفاقاً از شعارهای اولیه انقلاب اسلامی نیز می باشند که به سبب دفاع از همین شعاعر قرآنی است که زارعی خود را نوکر مردم میداند و تمام قد تمام فشارها، تخریب ها و تحریف ها را به جان خرید تا در پیشگاه مردم شرمنده نباشد، هرچند که وجود نقایصی در حوزه نمایندگی مجلس طبیعی است و تنها به این دوره باز نمی گردد و در همه ادوار چنین نقایصی وجود داشته اند.

تفکرات و مشی اردوگاه زارعی برخاسته از خاستهٔ بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در تمامی عمر گرانمایه خود همواره به رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید می کردند که در این راه حاج زارعی با تمام توان در جهت احقاق حقوق مردم شریف بویراحمد و دنا و جبران نقایص و کاستی های قبل از خود که از دغدغه های همیشگی ایشان بوده و هست دریغ نورزیدند.
منشور اخلاقی اردوگاه زارعی این سخن امام رحمهالله علیه است که فرمودند: (( گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد))، همین نگرش و درک عمیق متقابل در میان اردوگاه زارعی که همان اردوگاه مردم شریف بویراحمد و دنا ست که آن اتفاق میمون و خوشایند در اسفند ۱۳۹۰ را رقم زد.

۳ضلع مثلث افراط بدانند که اردوگاه زارعی همین مردم شریف بویراحمد و دنا هستند؛ که همچنان وفادار به این اردوگاه هستند و خواهند بود.
۳ضلع افراط بدانند که اگر رقابت شما در منافع شخصی و گروهی و صف بندی های سیاسی است، رقابت زارعی همان است که رهبری فرمودند: ((رقابت مشروع و مقبول از نظر ما و مردم، رقابت برای خدمت است.))و فلسفهٔ اردوگاه زارعی خدمت صادقانه و مخلصانه و بی منت به مردم است.
۳ضلع مثلث افراط خود نیک می دانند که خدمات زارعی در طول این ۳سال و اند، خاری شده در چشمانشان و نمی خواهند بپذیرند که اعتماد و انتخاب دوبارهٔ زارعی از طرف مردم امری قطعی است.
۳ضلع مثلث افراط اگر نمی دانند، بدانند که مثلث مقابل شما در اردوگاه زارعی اصلاحات -اعتدال-عقلانیت، از جنس دولت، همسو با دولت و از جنس امید است.
۳ضلع مثلث افراط بدانند که اگر گفتمان زارعی اصلاحات-اعتدال در یک کفهٔ ترازو و گفتمان ۳ضلع افراط در کفهٔ دیگر ترازو قرار گیرد، با همهٔ وزنتان سبک می نمایید و برای برابری با زارعی اصلاحات-اعتدال به وزنه های سنگین تری نیاز دارید.

از این رهگذر تزلزل را در مثلث افراط باید جستجو کرد که بر نمی تابند که با وجود تحریم های ظالمانهٔ غرب، نماینده شریف بویراحمد و دنا شبانه روز در پی رفع محرومیت ها و کم کاریهای گذشته از هیچ کوششی دریغ نمی کند و مصداق عینی آن در طول ۲سال و نیمی که از عمر دولت اعتدال میگذرد خدمات بسیار ارزنده ای است که به بویراحمد و دنا رساندند(از جمله خدمات جهاد گونه در بحث گازرسانی ها، آب رسانی ها، برق رسانی ها، راهسازی ها، خط راه آهن کشی ها و غیره)که نمونه کوچکی از خدمات ارزندهٔ اردوگاه زارعی است.

در پایان از ۳ضلع افراط یعنی افراطی اصیل پایداری، افراطی قوم گرا و افراطی اصلاحطلب نما که در یک بازی خیمه شب بازی و به صورت هماهنگ با هم سعی در تخریب اردوگاه زارعی و فرار از شکست مجدد از اردوگاه زارعی هستید سخنم را با بیت شعری به پایان میرسانم.
گر نگهدار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد.

 اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان «پایگاه خبری آوای رودکوف» است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان  می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
برادر عزیز شما که همه را افراطی خواندید الا زارعی را
راستی مگر افراط در کار ثواب و نیک جرم است
چرام کلمه افراط را بد تعریف می کنید
چرا اینقدر روی اعتدال حساب باز کردید ایا می دانید اعتدال یعنی محافظه کاری و بقول لری خودمون از قدرت کسی بر نیامدن..
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
درود بر حاج زارعی اما از دوست بریدید و به یار نرسیدید
همدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
دوستان خلیفه کشی نکنید ،دکتر ستار هدایت خواه از مفاخر قرن است قدردان این مرد بزرگ تاریخ باشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: