« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
آوای رودکوف-رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان لنده گفت:حضور، همفکری و همکاری بخش‌های مختلف فرهنگی و نقش‌آفرینی و اثربخشی مردم در برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر تأثیرگذار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،به‌مناسبت نزدیکی به ایام‌الله دهه فجر نشست هماهنگی کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تشکیل جلسه داد.

در این نشست اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده ، انقلاب اسلامی را انقلابی عقیدتی عنوان کرد و گفت: رئوس نهضت و انقلاب حضرت امام (ره)، چارچوب وبنیان اصلی آن بر اصول فرهنگی وعقیدتی پایه ریزی شده است.

ی بابیان اینکه در آستانه سی و هفتمین سال برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: حضور، همفکری و همکاری بخش‌های مختلف فرهنگی و نقش‌آفرینی و اثربخشی مردم در برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر تأثیرگذار است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان لنده همچنین به تشریح تعدادی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده توسط این کمیته در ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

زارعی گفت: برنامه‌های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نو آوری باشد و باعث جذب مخاطب به ویژه جذب جوانان شود.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان برنامه های متنوعی را خواهد داشت از جمله: جشن انقلاب در سطح شهر و دوبخش مرکزی و موگرمون ، تجلیل از هنرمندان ، دیدار با خانواده شهدا وایثارگران، اکران فیلم سینمایی، اجرای عمومی نمایش، جشن موسیقی، سیمای زن انقلابی و...

در ادامه جلسه، دیگر اعضای جلسه برنامه های خود را در ایام دهه فجر اعلام کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: