« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
آوای رودکوف:رییس بنیاد شهید کهگیلویه از ثبت ملی شدن گلزار شهید هدایت الله طیب خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: بهنام صمدی‌فرد در جمع خبرنگاران  افزود: گلزار شهید هدایت الله طیب به عنوان اولین گلزار شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ثبت ملی معرفی شد.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه هدف از این کار را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تصریح کرد: گلزارهای شهدا جز مکان هایی هستند که می توانند همواره مبلغ تمام عیار فداکاری‌ها و ایثار و از خودگذشتگی بهترین افراد امت اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: موارد مورد نیاز برای ثبت گلزار شهید طیب انجام شده و به زودی برای ثبت آن به میراث فرهنگی ارسال خواهد شد.

صمدی بیان کرد: به دلیل شاخص بودن این شهید، گلزار شهید طیب به عنوان اولین گلزار روستایی تک شهیدی ثبت ملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بقیه گلزارهای شهدا در آینده به عنوان ثبت ملی معرفی خواهند شد گفت: ثبت گلزارهای شهدا به عنوان میراث معنوی نشان دهنده قدردانی جامعه از ایثارگری این عزیزان می باشد و امکان حفظ توجه و نگهداری و توجه دستگاههای زیربط را فراهم می سازد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، شهید هدایت الله طیب متولد 1333 هجری شمسی، در روستای تنگه بر سفید از توابع سوق شهرستان کهگیلویه و از موسسان انجمن اسلامی دانشجویان آمریکاست که در اوایل دفاع مقدس به کشور باز می گردد و در 5 فروردین 1361 لبیک امام خویش را پاسخ داد و در میانه های عملیات فتح المبین به فیض عظیم شهادت نائل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: