« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
آوای رودکوف-معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهادات خوبی در بحث راه اندازی کتابخانه آنلاین وجود دارد اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین کتاب در فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، فتاح محمدی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی و مطالعه مفید که شنبه، دهم بهمن ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: : تلاش های خوبی برای ارتقای فرهنگ مطالعه انجام شده است که از همین ظرفیت های موجود دراین استان برای فرهنگ مطالعه را که مشارکت اندیشه ها و افکار خوب درجامعه است را ارتقا دهیم.
 
وی بیان کرد: پیشنهادات خوبی در بحث راه اندازی کتابخانه آنلاین وجوددارد اما هیچ چیز نمی تواند جایگزین کتاب در فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شود  همچنین همیشه نقش محوری و اساسی را خود کتاب می تواند دارد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خیلی ازلایه ها و اهداف انقلاب را هنوز نتوانسته ایم تبیین کنیم هنوز افرادیهستند که ماهیت و اهداف انقلاب را نمی دانند که برگزاری این مسابقات دراین حوزه ها می تواند تاثیر گذاری مناسبی داشته باشد.
محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دهه فجر قرار داریم بهتر استمحتوا و ماهیت کتابهایی که برای مسابقه استفاده می شوند متناسب با حوزهانقلاب باشد چرا که می تواند بسیار ارزشمند تر باشد.
 
وی  ضمن گرامی داشت دهه فجر، خاطرنشان کرد: این ایام بزرگترین تحولی بودکه در نظام ما شکل گرفت همه ما موظف هستیم که اهداف و دست آوردهای انقلاباسلامی ایران را برای نسل جوان معرفی کنیم و برای آنهایی که هنوز علت شکلگیری انقلاب اسلامی را نمی دانند بیان کنیم.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان، اضافه کرد: این نمایشگاه یک رخ داد
بزرگ فرهنگی است خیلی از استان های بزرگ آمادگی برگزاری این نمایشگاه رانداشتند اما چون که در سالهای گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه دراستان صورت گرفت با برگزاری نشست ها مختلف در این استان تصمیم گرفته شدکه امسال نیز برگزار شود.
 
وی اضافه کرد: همه این اقدامات از جمله برگزاری این نمایشگاه می تواند درراستای ارتقای فرهنگ مطالعه و فرهنگ عمومی بسیار تاثیر گذار باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز