« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
آوای رودکوف-مادر سونیا که در شهر لنده در استان کهگیلویه وبویراحمد، زندگی می کند، در پنج ماهگی دچار آپاندیست میشود و آن شد که ای کاش هرگز نمی شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
نوروز نود و چهار می توانست برای پدر و مادر سونیا خاطره خوبی باشد تا هر سال دور هم جمع شوند و خانواده سه نفری شادی را همراه با تولد سونیا باهم داشته باشند اما تقدیر برآن شد تا اتفاقی که در پنج ماهگی برای مادر سونیا افتاد ، چشمان زیبای این دختر زیبا برای همیشه به روی دنیا بسته شود.

مادر سونیا که در شهر لنده در استان کهگیلویه وبویراحمد، زندگی می کند، در پنج ماهگی دچار آپاندیست میشود و آن شد که ای کاش هرگز نمیشد…

حال مادر سونیا که هر لحظه منتظر معجزه ای است که چشمان زیبایی سونیا را باز ببیند ،کارش شده مراجعه به مطب پزشکان چشم پزشک.

با این که پدر و مادر سونیا به لحاظ وضعیت مالی در وضعیت مناسبی نیستند و با شغل کارگری امرار معاش میکنند ولی دست از تلاش برنمی دارند و همچنان به بودن سونیا عشق می ورزند.

خبرنگار ما برآن شد که وضعیت سونیا را به اطلاع هموطنان به خصوص وزیر محترم بهداشت و سایر چشم پزشکان برساند تا بلکه باهنر زیبایی انسایت پا پیش نهاده و شاید بتوانند چشمان سونیا را به روی دنیا باز کنند.

لازم به توضیح است با توجه به هزینه های بسیار بالای درمان سونیا ، خانواده ی وی که تنها از طریق دستمزد کارگری پدر خانواده امرار معاش می کنند توانایی پیگیری درمان را ندارند.
شماره تماس با خانواده سونیا برای کمک به این نوزاد:  ۰۹۱۷۶۶۳۵۶۳۳

 

گزارش و عکس: مجید مرادی  /    تابناک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: