« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
آوای رودکوف:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله استاندارد باید از سنین کودکی به فرزندان ما آموزش داده شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج، پژمان نیک اقبالی در کارگروه استاندارد افزود: هم اکنون دو دبستان ها و نهد کودک های استان استاندارد آموزش داده می شود.

وی بیان کرد: همان گونه که کارخانه های شن و ماسه ملزم به رعایت استاندارد شدند در جلسات آینده سایر دستگاهها استانداردهای خود را ارایه دهند.

معاون....خاطرنشان کرد: تشکیل دادن کارگروه استاندارد یه کار بسیار مهم است و مدیرانی که در این جلسات حضور پیدا نمی کنند اسم آنها با هماهنگی استاندار به وزارت مربوطه ارسال خواهد شد.

نیک اقبالی تصریح کرد: تعداد زیادی سایت و خبرگذاری در این استان وجود دارد که آنها می توانند با انتشار اخبار علمی به لزوم استفاده از کالاهای دارای استاندارد را به مردم آموزش دهند.

معاون.....با انتقاد از انتشار شایعه برنج های تاریخ گذشته افزود: رسانه ها با پرداختن به این موضوعات موجب تشویش اذهان عمومی می شود و مسایل حاشیه ای که سودی برای استان ندارد نپردازند.

وی اضافه کرد: رسانه ها و صدا و سیما از خبرنگاران تخصصی در جلسات استفاده کنند زیرا گاهی دیده شده که با انتشار اخبار نادرست و اشتباه از سوی رسانه ها کامنت های توهین آمیزی ثبت شده است که کار اشتباهی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: