« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
آوای رودکوف:عضو شورای شهر دهدشت خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت عملی‌شدن طرح‌های ستاد ساماندهی آلایندگی سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت احسان رستگار در جلسه «گردهمایی مسئولین و فرهیختگان» با موضوع بررسی و ارائه راهکارهای فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اجرای طرح ستاد ساماندهی آلایندگی سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت افزود: ساماندهی و جمع آوری تمامی عوامل و آلایندگی های که در منظر و نمای شهری تاثیرگذار می باشند از جمله( سایبان ها، تابلوها و زمین های خالی بلاتکلیف) از برنامه های اجرایی این طرح است.

رییس ستاد آلایندگی های سمعی و بصری و زیبا سازی دهدشت جمع آوری اصناف پر سر و صدا را از جمله اهداف این ستاد عنوان وخواستار همکاری اتاق اصناف کهگیلویه در جمع آوری و انتقال اصناف پر سر و صدا از جمله تعمیرکاران خودرو به شهرک های صنعتی شد.

رستگار از تشکیل بانک ایده جهت دریافت پیشنهادات خلاقانه در این طرح خبر داد و افزود: تشکیل کارگروه نخبگان در راستای ایده پروری و طراحی های خلاقانه شهری و هم چنین ارائه راهکارهای مناسب اجرا خواهد شد.

وی تدوین استانداردهای مربوط به سردر اماکن عمومی و تجاری، بررسی و طراحی و ایجاد رنگ واحدهای خیابان شهر، ساماندهی تبلیغات محیط شهر دهدشت و شخصیت بخشی به نماها و فضاهای با ارزش شهر را از اهم وظایف این ستاد عنوان کرد.

نایب رییس شورای شهر دهدشت عنوان کرد: ارائه و برنامه ریزی طرح های جهادی با کمک نخبگان در حوزه های مختلف جهت زیباسازی شهر دهدشت در این طرح اجرا خواهد شد.

رستگار خواستار همکاری همه مسئولین و نخبگان جهت اجرای عملی شدن طرح های ستاد ساماندهی آلایندگی سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت شد.

وی برنامه ریزی و ساماندهی بافت تاریخی شهر دهدشت و مطالعه، بررسی و ارائه طرح های پیرامون نماهای واحدهای ساختمانی شهر با توجه به مقررات ایران اسلامی و سنتی را از دیگر اهم وظایف این طرح عنوان کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
سلام.ایشالا که اجرایی بشه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: