« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
آوای رودکوف:رییس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در گچساران خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، اسماعیل رضایی در نشست هماهنگی کتابخوان عشایر که چهارشنبه، 14 بهمن ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: جشن بزرگ انقلاب در  21 بهمن ماه در  شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: فرهنگ عشایر درحال کم رونق شدن است وظیفه ما رونق دادن به فرهنگ عشایر است و بهتر است که با لباسهای محلی در مناسبت های مختلف شرکت داشته باشیم.

رییس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با شاره به اینکه قریب به 12 مدرسه عشایر در این استان هوشمندسازی شده است، خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر سعی شده است که در مدارس عشایر از سیستم های نرم افزاری و هوشمند سازی بیشتری استفاده شود.

رضایی تصریح کرد: نشست کتابخوان عشایر که برای اولین بار در استان و کشور برگزار خواهد شد در این جشن انقلاب برگزار خواهیم کرد و تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این نشست انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی است پس به گونه ای بحث کتاب و کتابخوانی به این شعار ارزش بیشتری می دهد.

رییس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید به عشایر امیدواری برای زندگی کردن در عشایر را داد، عنوان کرد: وظیفه ما بازگرداندن شمع امید در میان عشایر است.

رضایی اضافه کرد: با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی عشایر خودشان تولید کننده هستند و بسیاری از مواد خوراکی و امرار معاش توسط خود عشایر تامین می شود آنها از این نظر به دولت نیازی ندارند و چیزهایی را نیز به دولت می دهند همه باید تلاش کنیم که فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در میان عشایر رونق دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: