« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
آوای رودکوف-شهردار لنده  گفت: با افتتاح پارک امید در ایام الله دهه مبارک فجر سرانه فضای سبز شهر لنده  دو برابر خواهد شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،مهندس محمد تقی تقی زاده در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب و سالروز طلوع آفتاب ایمان و امید ایران اسلامی را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار لنده تبریک عرض نموده است.

شهردار لنده با تقدیر از خبرنگاران ،تحولات اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی در هر جامعه را  نتیجه چشم تیزبین و قلم اصحاب رسانه دانست.

ایشان در ادامه از افتتاح ساختمان اداری شهرداری لنده و پارک امید در روز جمعه خبر داد و افزود:با افتتاح  این پارک  در زمینی به مساحت 3 هکتار ، سرانه فضای سبز شهرستان لنده 2 برابر خواهد شد.

ایشان همچنین به تکمیل پروژه احداثی  ساختمان اداری شهرداری لنده اشاره کرد و گفت:این ساختمان در سه طبقه با ساز بتونی آماده بهره برداری می باشد که به لحاظ متراژی بالاترین زیربنا در بین ساختما نهای شهرداری استان دارد.

شهردار لنده همچنین گفت: در راستای عدالت اجتماعی به دنبال آن هستیم تا در آینده نزدیک دریافت عوارض و هزینه های مربوط به شهرداری را بصورت الکترونیکی در محل شهرداری انجام دهیم .

مهندس تقی زاده  در ادامه به گوشه ای از عملکرد این شهرداری پرداخت و افزود در طی چند ماه اخیر موفق شدیم نسبت به تعمیر و مرمت بسیاری از پیاده روهای سطح شهر ،ایجاد فضای سبز ،مرمت ، تعمیر و آسفالت ورودیهای شهر ،درخت کاری معابر و بلوارها، زیر سازی جاده لنده به سراسیاب به طول 3 کیلومتر مربع ، نصب تندیس و  مجسمه های در سطح میادین شهر ،پیگیری جدی جهت تکمیل ساختمان اداری شهرداری ،ساخت و بهربرداری پارک امید و  ...اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم و برای سال 95 برنامه هایی برای ایجاد مجدد فضای سبز ، زیبایی شهر و آسفالت کوچه ها و خیابانها در دست اقدام داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: