« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
امام جمعه لنده گفت: عده‎ای به بهانه دفاع از بیت امام خمینی (ره) به شورای نگهبان می‎تازند که این خود مصداق مخالفت صریح با راه و خط نورانی امام و انقلاب است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،حجت الاسلام کیانی اصل ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه شهر لنده با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از «دین مداری انقلاب اسلامی ،رهبری دینی و الهی انقلاب،خلوص ملت،خون شهدا و ایثارگران و حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب، به عنوان علتهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران نام برد.

خطیب جمعه لنده با دعوت از عموم مردم جهت شرکت در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: 22 بهمن‌  نشان پیشرفت ملت در اهداف انقلابی است، بنابراین باید تودهنی محکمی به دشمن بزنیم که انشاءالله پرشورتر از سال‎های گذشته باشد.

تضعیف شورای نگهبان مخالفت با راه و خط امام(ره)است

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  حملات گسترده ای که به شورای نگهبان قانون اساسی می شود تصریح کرد:اینکه برخی افراد هرروز به بهانه‎ای به این نظام می‎تازند و امروز نیز ، بهانه دفاع از بیت امام خمینی(ره) را پیش کشیدند و به شورای نگهبان قانون اساسی حمله می کنند مصداق مخالفت صریح با راه و خط نورانی امام و انقلاب است.

حجت الاسلام کیانی اصل با بیان اینکه همه مردم برای بیت امام احترام قائل هستند عنوان کرد: مگر بیت امام (ره) با سایر مردم در مواجهه با قانون تفاوت دارند که عده‎ای از این طریق قصد دارند، آبروی آن‎ها را ببرند.

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد:تضعیف شورای نگهبان، تضعیف نظام اسلامی است و  بدانید قدمی که در جهت تضعیف نظم جمهوری اسلامی برداشته شود، عقوبت دنیایی و اخروی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه باید سعی کنند تا ارکان حاکمیتی نظام اسلامی در ابعاد مختلف تقویت شده و شورای نگهبان نیز در مسیر قانونی خود قطعا به وظیفه و تکالیف خود عمل می‌کند، افزود: زمانی که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که حتی مخالفان نیز پای صندوق بیایند و با صندوق آرا قهر نکنند این مصداق روشنی از تلاش همه برای افزایش مشارکت مردم است و در چنین فضایی نباید عده‌ای به جایگاه قانونی شورای نگهبان و نهادهای نظارتی حمله‌ور شده و بخواهند ارکان تصمیم‌گیری در این حوزه را زیر سئوال ببرند و مسولان باید بر همدلی و وحدت تاکید نمایند و از ایجاد تنش و سلب آسایش مردم خوداری نمایند.

امیدواریم پل تراب  مثل پروژه ابلش به 13 تا 14 سال دیگر موکول نشود

حجت الاسلام کیانی اصل در ادامه با تقدیر از شهرداری و شورای شهر لنده به خاطر آذین بندی شهر در ایام دهه فجر از نماینده مردم و مسولان استانی نیز بخاطر افتتاح چند طرح عمرانی در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اضافه کرد: انتظار داشتیم مسولان استانی در نماز جمعه شرکت می کردند تا مشکلات مردم را با آنها در میان می گذاشتیم اما نا چاریم آنها را بیان و امیدواریم رسانه ها آنها را نحو مطلوبی انعکاس نمایند.

خطیب جمعه لنده افزود:بالاخره پروژه آبرسانی آبلش که قریب به ربع قرن مردم منتظر بهربرداری از آن بودند به بهره برداری رسیدو ساختمان شهرداری نیر افتتاح شد اما این شهرستان دارای مشکلات عدیده ای است که با افتتاح چند پروژه و طرح به جایی نخواهد رسید.

در ماده 180 کمترین اعتبار  به این شهرستان محروم تخصیص داده شد

امام جمعه لنده اظهار کرد در ماده 180 توجهی به این شهرستان محروم نشد و کمترین بودجه را به آن اختصاص دادند .پل تراب را قول دادند در 18 ماه افتتاح نمایند که امیدواریم مثل پروژه ابلش به 13 تا 14 سال دیگر موکول نشود.مصلای شهر لنده که ظاهرا فراموش شده و امیدی به افتتاح ان نیست و شاید تا 14 -15 سال دیگر هم طول بکشد.و جاده اصلی در این شهرستان هم حتی یک متر وجود ندارد  که امیدواریم مسولان استانی و کشوری این شهرستان محروم را دریابند و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: