« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
آوای رودکوف:با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد49 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: موسی خادمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان کهگیلویه افزود: افتتاح این پروژه ها کمک  بسیار خوبی برای ارائه خدمات به مردم خواهد  بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کل پروژه های عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه را 51 پروژه عنوان و بیان کرد: اعتباری بالغ بر 818 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد پروژه ها 49 پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

خادمی پروار بندی 500 راسی و افتتاح ساختمان امور مالیاتی دهدشت را از پروژه های افتتاحی عنوان و گفت: این ساختمان در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و زیر بنای 250 متر افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح سه گلزار شهید را از دیگر پروژه های افتتاحی عنوان و افزود: اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 40میلیون ریال برای این گلزارها هزینه شده است.
وی افتتاح هنرستان 17شهریور را از دیگر پروژه های افتتاحی دانست و اظهار کرد:  این هنرستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 190 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و مقاوم سازی مدارس تامین شده بود افتتاح شد.

خادمی دو طرح مرغداری 20 هزار قطعه ای را از جمله پروژه های افتتاحی عنوان و تصریح کرد: این دو طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال زمینه اشتغال زایی چهار نفر را فراهم می کنند.

وی گازرسانی به 18 روستای حومه غربی را از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر در کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: گازرسانی به این روستاها اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی عنوان کرد:  تعداد پروژه های اقتصادی دهه فجر در کهگیلویه پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 661 میلیارد ریال و اشتغال زایی 135 نفر است.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: